Pasak vienos iš programėlės kūrėjų, dešimtokės Vikos Meškauskaitės, naujoji programėlė gerokai skirsis nuo kitų įprastinių, pavyzdžiui, „TripAdvisor“ kelionių planuotojų, nes pasiūlys daug neturistinių, mažiau žinomų, bet vertų aplankyti vietų. Tai nereiškia, kad programėlėje nebeliks turistų pamėgtų garsiausių objektų, tačiau greičiausiai jos atsidurs kažkur siūlomų pamatyti objektų sąrašo gale.
Programėlėje taip pat bus galima rasti jos kūrėjų ir vartotojų parengtus kelionių maršrutus, kurie palengvins kelionių planavimą tiems, kurie nenori patys tyrinėti ilgo lankytinų objektų sąrašo. „Goatrip“ vartotojams leis ne tik naudotis rekomendacijomis, bet ir patiems įtraukti į programėlę savo mėgstamiausias vietas ir vertinti, komentuoti netradicinius objektus.
„Manome, kad mūsų programėlė galėtų daug kam praversti. Patys ne kartą esame atsidūrę tokioje situacijoje, kai įprastame mieste nori pamatyti kažką naujo, tačiau neįsivaizduoji, ką“, – kalbėjo moksleivė.
Pirmiausia programėlė bus skirta lietuviams, norintiems geriau pažinti savo ar kitą šalį, ir atvykėliams, norintiems pamatyti Lietuvą. Vėliau į programėlę bus įtraukiamos ir kitos šalys. Kol kas lankytinus objektus ir maršrutus pildo patys programėlės kūrėjai, vėliau pildyti galės ir patys naudotojai. Lankytinas vietas bus galima pasirinkti pagal savo pomėgius ar poreikius. Pavyzdžiui, gurmaniškų kelionių mėgėjai programėlėje atras sužymėtas jaukias kavines, o mėgstantys fotografuoti ar fotografuotis galės pamatyti, kur galima padaryti gražių nuotraukų.
Savo produktą moksleiviai pritaikys ir neįgaliems keliautojams. Naudodamiesi „Goatrip“ jie iš anksto žinos, ar į suplanuotą vietą galima patekti neįgaliojo vežimėliu ir ar ten bus galima naudotis audiogidu. Apie neįgaliesiems pritaikytas vietas informuos speciali piktograma.
„Goatrip“ pavadinimas iššifravus trumpinį reiškia „greatest of all time trip" – visų laikų geriausia kelionė. O kadangi pirmos keturios pavadinimo raidės reiškia ožiuką, šis ir tapo linksmu programėlės simboliu.
Kelionių programėlės idėją šeši moksleiviai sugalvojo dalyvaudami SEB banko remiamoje programoje „Junior Achievement“, kurios metu įkūrė mokomąją bendrovę. Jaunieji kūrėjai tikina, kad, įgyvendindami savo verslo idėją, jie galėjo geriau susipažinti su praktine verslo puse, pasimokyti, kaip pristatyti produktą ir verslo tikslus.
„Pastebime, kad dauguma lietuvių, norinčių imtis savo verslo, dažniausiai galvoja apie prekybos arba aptarnavimo sektorių, o jaunimas dažniau renkasi kurti technologinius sprendimus. Viena vertus, informacinės technologijos tapo savaime suprantama, neatsiejama jų kasdienybės dalimi, antra, sukurti programėlę galima ir skiriant tam palyginti nedideles investicijas. Skatindami jaunų žmonių verslumą ir suteikdami jiems žinių, kaip kurti verslą, galime sulaukti vis daugiau paprastų, bet labai reikalingų sprendimų, tokių kaip ši kelionių programėlė“, – sako SEB banko valdybos narys, Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovas Vaidas Žagūnis.