Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.

Moteris po kelionės Balyje atrodė lyg nėščia: pilve apsigyveno parazitai

25 metų mergina, kuri po pigių atostogų Balyje atrodė it besilauktų jau ne vieną mėnesį, turėjo skristi į Graikiją, kad išspręstų šią sveikatos problemą, nes nepavyko rasti tinkamo gydymo savo gimtinėje.
Išsipūtęs pilvas
Išsipūtęs pilvas / Shutterstock nuotr.

25 metų Sabrina Sarmoria iš Lidso pradėjo keliauti dar būdama studentė, kartais bilietus įsigydama už mažiau nei 3 svarus. Ji pasakojo: „Po pirmųjų atostogų Korfu, Graikijoje, mane užklupo kelionių bacila. Vos grįžusi užsisakiau kitas atostogas Turkijoje. Studijuodama verslo vadybą ir rinkodarą universitete, kiekvieną mėnesį pradėjau gaudyti pigius skrydžius – pigiausias jų kainavo vos 2,99 svaro!“

Sabrina, kurią „TikTok“ seka 176 tūkst. sekėjų, o „patinka“ paspaudimų skaičius siekia 2,4 mln., teigė, kad motyvaciją fiksuoti savo keliones socialinėje žiniasklaidoje lėmė sveikatos problemos: „Sergu reumatoidiniu artritu, todėl žinau, kad negalėsiu keliauti amžinai. Tai buvo būdas apmąstyti, ką nuveikiau gyvenime, kol fiziškai galėjau“, rašoma mirror.co.uk.

Shutterstock nuotr./Balis, Indonezija

„Daugybė žmonių manęs klausė, kaip galiu taip dažnai keliauti, ir tuomet pradėjau dalytis informacija, kaip galima keliauti pigiau ir kaip tai galėtų daryti kiti“, – aiškino ji. Jos turinys greitai išpopuliarėjo, įkvėpdamas kitus keliauti pigiau ir mėgautis panašia patirtimi.

Nors Sabrina yra aplankiusi daugiau nei 40 šalių, neseniai vykusi jos kelionė į Balį tapo tikru iššūkiu. „Į Balį skridau kovo pradžioje ir galiausiai išskridau anksčiau. Mano bendra patirtis provincijoje buvo visiškai siaubinga. Iš visų vietų, kuriose esu keliavusi, tai yra viena iš tų, į kurias niekada nebegrįšiu“, – tvirtino ji.

Ji dalinosi, kad vos tik nusileidus oro uoste susidūrė su viena apgavyste po kitos: „Kai ketinome internetu užsisakyti taksi, oro uoste prie mūsų priėjo vyriškis ir pasiūlė nedelsiant nuvežti į viešbutį, tačiau už daugiau nei trigubai didesnę kainą nei įprasta. Atsisakiau, parodžiau jam tikrąją kainą telefone, ir galiausiai sutarėme dėl šiek tiek didesnės kainos už patogumą.

Kelionės metu jis apsimetė, kad neteisingai išgirdo viešbučio pavadinimą ir adresą, nors prieš tai jam parodėme visą informaciją. Jis teigė, kad važiuoja ne ta kryptimi ir jam reikia apsisukti, o tai kainuotų brangiau. Sekiau mūsų maršrutą „Google Maps“ ir žinojau, kad jis meluoja, nes gatvių ženklai patvirtino, kad važiuojame teisingu keliu.“

Po karšto ginčo pora pagaliau pasiekė viešbutį, tačiau teko sumokėti beveik dvigubai didesnę sumą nei iš pradžių sutarta. Tada iškilo taršos klausimas. Sabrina tęsė: „Canggu mieste nuolatinis statybų triukšmas trikdė mūsų miegą, o tarša buvo didžiulė. Nepaisant to, nusprendėme pasivaikščioti paplūdimiu ir pasimėgauti smėliu bei jūra. Mūsų siaubui, susidūrėme su krūvomis šiukšlių, įskaitant statybų aikštelių nuolaužas ir plastikinius butelius, į kuriuos banglentininkai atsitrenkė vandenyje. Visa tai įvyko per pirmąsias 48 valandas, o problemos tęsėsi ir toliau: nuo sukčių iki mano plaukų, kurie nuo baseino chemikalų tapo šviesūs!“

Vis dėlto labiausiai ją kankino kelionė po Balį, kai ji užsikrėtė „Bali belly, kitaip – Balio pilvuku (žarnyno infekcija). „Kai pirmą kartą pajutau simptomus, mane pykino. Pagalvojau, kad gal per mažai išgėriau, bet iš tiesų negalėjau valgyti daugiau maisto nenorėdama visko išvemti. Tada prasidėjo didžiulis pilvo pūtimas ir pilvo skausmas“, – sakė ji.

Nors ji stengėsi simptomus malšinti be recepto parduodamomis priemonėmis, jos būklė blogėjo, todėl skaudžiai patino pilvas. Grįžusi į Jungtinę Karalystę, Sabrina kreipėsi pagalbos į NHS.

„Paskambinau gydytojui, kad susitarčiau dėl vizito, ir gavau paskyrimą telefonu. Jie liepė man nueiti ir atlikti kraujo tyrimus, todėl nuvykau į ligoninę ir juos atlikau, – pridūrė ji. – Tačiau praėjo kelios savaitės be jokių rezultatų ar tolesnių veiksmų. Tai buvo balandžio mėnesį, dabar jau liepa, o aš vis dar neturiu tyrimų rezultatų.“

Beviltiškai ieškodama pagalbos, Sabrina per iš anksto suplanuotą kelionę kreipėsi į gydytoją Graikijoje. Sveikatos priežiūros paslaugų patirtis labai skyrėsi. „Įėjau į gydytojo kabinetą, sumokėjau 60 eurų ir buvau iš karto apžiūrėta. Gydytojas pasakė, kad tai panašu į parazitą, ir išrašė man antibiotikų, – aiškino ji. – Nors po antibiotikų pradėjau jaustis geriau, simptomai išliko, todėl turėjau toliau vartoti probiotikus ir atsargiai maitintis.“

Šis išbandymas paveikė ne tik Sabriną, bet ir jos partnerį, kuriam pasireiškė sunkūs simptomai, dėl kurių teko gultis į ligoninę.

Apmąstydama šią patirtį, Sabrina pataria kitiems keliautojams, kaip išlikti saugiems ir sveikiems. „Visada pasiimkite anglies tablečių, kad ir kur keliautumėte. Jūsų skrandis gali šiek tiek sutrikti, jei nėra pripratęs prie prieskonių, bakterijų, maisto gaminimo būdų ir pan. Be to, būkite atsargūs su maistu ir gėrimais, net ir iš pažiūros saugioje aplinkoje. Aš dariau viską, ką liepiama daryti, gėriau tik vandenį buteliukuose, į gėrimus nedėjau ledo, pasirinkau geresnių atsiliepimų turinčias įstaigas ir valgiau 4 ir 5 žvaigždučių viešbučiuose, kuriuose apsistojau“.

Nepaisant iššūkių, Sabrinos aistra kelionėms ir turinio kūrimui neslopsta. „Mano ateities tikslas – tapti geros reputacijos ir prieinamų atostogų turinio kūrėja iš Jungtinės Karalystės. Noriu parodyti žmonėms, kad norint patirti nuostabių prisiminimų, nebūtina apiplėšti banko“, – sakė ji.

Dabar jos tikslas – Afrikos safaris. „Kalbant apie mano asmeninius nuotykius, yra vienas dalykas, kurį tikrai noriu įtraukti į savo sąrašą: safaris Kenijoje arba Botsvanoje. Esu didelė gyvūnų mylėtoja, todėl tai būtų svajonių kelionė“, – sakė ji.

Kokias tvoras ir kodėl šiemet renkasi namų savininkai?
Daugiau Pliusų sporto entuziastams:„Gym+“ vėl plečiasi
„Teleloto“ naujienos ne tik tarp vedėjų: nuo šiol laimės visi studijos žaidėjai
30 metų su ypatingais vaikais dirbanti mokytoja Irutė: neįsivaizduoju, kaip galime skirstyti vaikus