Gamze Esen pasidalijo vaizdo įrašu, kuriame užfiksuota, kaip jos vaikinas nusprendė nemokėti papildomo skrydžio mokesčio, kad galėtų sėdėti kartu.
Užuot kartu įlipę į lėktuvą, skrendantį Europoje, jiedu stovėjo prie priešingų lėktuvo įėjimų.
„Visos poros sėdi kartu, bet tavo vyras nemanė, kad verta mokėti papildomus 10 eurų, kad išsirinktų vietą šalia tavęs, – vaizdo įraše rašė Esen, o prieraše pridūrė: – Tai tik nereikalingos išlaidos.“
Dauguma oro linijų bendrovių renkasi papildomą mokestį už tam tikros vietos pasirinkimą, ir dažnai jis viršija 10 eurų.
Prieštaringai vertinamą vaizdo įrašą peržiūrėjo daugiau nei 4,8 mln. žmonių.
Esen įrašas sukėlė „TikTok“ vartotojų įniršį, ir gerokai daugiau nei 4000 žmonių puolė dalytis savo nuomone.
Prieštaringai vertinamą vaizdo įrašą peržiūrėjo daugiau nei 4,8 mln. žmonių, ir nors nuomonės išsiskyrė, daugelis solidarizavosi su Esen vaikinu.
Vienas naudotojas, stojęs į jo gynybą, iškėlė klausimą: „Kodėl tu pati nemoki už jį?“
Kiti komentavo, koks brangus yra skrydžio mokestis, vienas asmuo rašė: „Tiesiog iš principo už vietą nemoku papildomai, skrydis pakankamai brangus“.
Kitas rašė: „Pagalvokite apie tai. Už tuos 10 eurų per atostogas galite išgerti penkis puodelius kavos. Jis apie tai jau pagalvojo“.
Kai kurie naudotojai teigė, kad atstumas per trumpas, kad pasiduotų mokesčiui, o vienas naudotojas, palaikydamas Esen vaikiną, rašė: „Jums visiškai nereikia sėdėti kartu skrendant Europoje“.
Tuo tarpu kiti jos vaikino sprendimą pavadino „raudona vėliava“ ir laikėsi nuomonės, kad papildomas mokestis yra tik nedidelė kaina, kurią reikia sumokėti, kad galėtumėte sėdėti kartu.
Vienas žmogus komentavo: „Ne, aš mokėsiu 10 eurų. Jei lėktuvas krenta, nenoriu praleisti paskutinių minučių su nepažįstamuoju“.
Kitas pritarė: „Neįsivaizduoju, kad galėčiau sėdėti šalia nepažįstamo žmogaus vietoj savo žmonos vien tam, kad sutaupyčiau 10 eurų“.
Kiti pateikė savo kraštutinius asmeninius pavyzdžius, vienas moteris rašė: „Kai mano vaikinas išgirdo, kad mūsų skrydžio metu nesėdėsime kartu, jis paskambino, kad mums iš karto būtų suteikta verslo klasė už 2500 eurų“.
Esen vaizdo įrašas pasirodė po keleto kitų virusinių „TikTok“ vaizdo įrašų, kuriuose keleiviai buvo giriami už tai, kad neužleidžia savo vietų vaikams, norintiems sėdėti šalia tėvų.
Praėjusį mėnesį Tammy Nelson, pasaulinio juvelyrinių dirbinių prekės ženklo „Conquering“ generalinė direktorė, sulaukė daug diskusijų, nes ji iš savo iš anksto užsakytos vietos išstūmė ten sėdėjusią motiną.
T.Nelson buvo priblokšta, kai pastebėjo, kad kažkas sėdi jos rezervuotoje vietoje. Manydama, kad tai klaida, ji mandagiai informavo moterį apie painiavą.
Tačiau situacija pasikeitė į blogąją pusę, kai nenustatytos tapatybės motina nusprendė, kad Nelson pasikeis ir užims viduriniąją vietą, kad galėtų sėdėti šalia savo dviejų vaikų, kuriems, kaip manoma, buvo 11 ir 15 metų.
Nelson apsvarstė prašymą ir pasakė moteriai, kad mielai pasikeistų su ja, jei ji turėtų vietą prie lango.
Tačiau sužinojusi, kad tai buvo bauginanti vidurinioji vieta, Nelson atsisakė pasiūlymo ir sulaukė pikto motinos murmėjimo.
„Naktį prieš tai miegojau tik 90 minučių ir žinojau, kad turėsiu pristatyti pranešimą 500-ams žmonių, todėl man labai reikėjo miego, dėl šios priežasties nesutikau pasikeisti vietomis“, – savo vaizdo įraše parašė Nelson.
Verslininkė savo patirtį paskelbė „TikTok“ ir sulaukė daugybės teigiamų komentarų, kuriuose ji buvo giriama už tai, kad neatsisakė savo vietos.
Tačiau nors dauguma žmonių palaikė ją už tai, kad ji atsisakė motinos prašymo, mažesnė dalis teigė, kad ji galėjo būti empatiškesnė ir supratingesnė.