„National Geographic“ ir „MIR Corporation“ populiarins turistines keliones į Sakartvelą

Tarptautinis transliuotojas ir leidėjas geografijos, gamtos, istorijos ir mokslo temomis kartu su JAV tarptautinio turizmo organizatoriumi „MIR Corporation“ pradėjo bendrą turistinių kelionių iš anglakalbių šalių į Sakartvelą populiarinimo projektą, pranešė Gruzijos ekonominės plėtros ministrė.
Tbilisis, Sakartvelas
Tbilisis / 123rf.com nuotr.

„Mums šis projektas yra labai svarbus, ypač dabar, kai Sakartvelo turizmo sektorius susidūrė su rimtu iššūkiu. Labai svarbu sulaukti daugiau turistų iš tokių valstybių kaip JAV, Kanada, Naujoji Zelandija ir kitų, kurie mūsų šalį aplankytų „National Geographic“ paskatinti. Mes juos maloniai priimsime“, – po susitikimo su į Tbilisį atvykusiais „MIR Corporation“ atstovais sakė Natija Turnava.

Jos žodžiais, JAV Sietlo mieste įsikūręs tarptautinio turizmo organizatorius ketina siūlyti specialius turistinius kelialapius į Sakartvelą.

„Didindami dėmesį Gruzijai, kartu su „National Geographic“ pradedame turistinių kelionių į šią šalį populiarinimo programą, kuri pirmiausia bus nukreipta į klientus Jungtinėse Valstijose. Stengsimės pritraukti kuo daugiau turistų į Gruziją“, – žurnalistams sakė „MIR Corporation“ vienas įkūrėjų ir vadovas Douglas Grimes.

Skelbiama, jog šio projekto tikslas – sumažinti Sakartvelo turizmo sektoriaus nuostolius, kurie tikėtini po Kremliaus sprendimo nuo liepos 8-osios uždrausti Rusijos oro bendrovėms skraidyti į Gruziją, o Gruzijos avialinijoms – rengti skrydžius į Rusiją.

Rusijos ir Sakartvelo diplomatiniai santykiai vėl pašlijo dėl birželio 20-ąją Tbilisį apėmusios protestų bangos, išprovokuotos vieno Rusijos Valstybės Dūmos deputato kreipimosi į Sakartvelo parlamentą iš pirmininko tribūnos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis