Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas: „drąsią šalį“ keičia „real is beautiful“

Valstybinis turizmo departamentas pristato naują Lietuvos turizmo prekės ženklo koncepciją. „Lietuva – drąsi šalis“ šūkį keičia „Lithuania. Real is beautiful“, kuris sukurtas bendradarbiaujant su reklamos agentūra „New!“, rašoma Turizmo departamento pranešime žiniasklaidai. Naujo prekės ženklo kaina – 40 tūkst. eurų.
Spaudos konferencijos akimirka
Spaudos konferencijos akimirka / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Beveik dešimtmetį turizmo rinkodaroje naudojome „Lietuva – drąsi šalis“ logotipą. Tačiau jį kuriant nebuvo koncentruojamasi į turizmą, jame neatspindėti Lietuvos kaip patrauklios kelionių krypties išskirtinumai“, cituojama Valstybinio turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė.

Todėl buvo kuriamas naujas turizmo prekės ženklas, kurio tikslas – pristatyti Lietuvos gamtos ir kultūros paveldą, reprezentuoti šalį ir išskirti ją iš kitų turistinių krypčių, kviesti aplankyti Lietuvą, pažadėti čia nepakartojamus potyrius.

„Šį kartą atskirą šūkį kūrėme ir vietiniam turizmui, kuris anksčiau apskritai nėra turėjęs savarankiško šūkio ir prekės ženklo koncepcijos, o juk vietiniai turistai sudaro net pusė visos Lietuvos turizmo rinkos. Be to, labai svarbu akcentuoti, kad Lietuvos turizmo prekės ženklas nėra Lietuvos šalies prekės ženklas, todėl iš anksto norime atsiriboti nuo galimų spekuliavimų tema apie visos šalies įvaizdžio strategiją“, – atkreipia dėmesį Valstybinio turizmo departamento vadovė J.Kazlauskienė.

VTD nuotr./„Lithuania. Real is beautiful“
VTD nuotr./„Lithuania. Real is beautiful“

Vizualinio Lietuvos turizmo sprendimo prekės ženklo ašis – pašto ženklas. Logotipas sukonstruotas iš gyvybingo, dinamiško šrifto, keliančio asociacijas su augančiomis medžių šakomis, ir pastelinio mėtų atspalvio pašto ženklo simbolio. Sukurti ir papildomi ženkliukai, kurie kartu su logotipu padeda iškomunikuoti tikslesnę žinutę („Meet people“, „Taste Food“, „Stay Active“, „See Nature“, „Explore nature“). Pagal logotipą kuriama reprezentatyvi suvenyrų linija, naujas komunikacijos priemonių dizainas, vienodas rinkodaros priemonių stilius.

Nauju šūkiu žadame: kai norisi pabėgti nuo dirbtinių šypsenų, betoninių džiunglių, plastikinės architektūros ar turizmo konvejerio, Lietuva – puikus pasirinkimas, – kūrybinę idėją pristato reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas.

Lietuvos turizmo prekės ženklo koncepcija sukurta bendradarbiaujant su reklamos agentūra „New!“. Kartu buvo sukurtas ir logotipas, jo naudojimo gidas, užsienio rinkai skirtas šūkis anglų kalba, Lietuvos vietinio turizmo skatinimui skirtas šūkis lietuvių kalba, vienodas rinkodaros priemonių stilius.

„Kurdami logotipą ir formuluodami Lietuvos žinią pasauliui, identifikavome, kad Lietuva yra vieta, kur vertinami tikri dalykai: lietuviškas maistas, gamta, bendravimas, nenupudruota architektūra, pasaulyje vertinama kultūra, nedirbtinis svetingumas. Net jei jie neidealūs, netobuli. Mes didžiuojamės savo netobulumais. Kitaip tariant, mes matome grožį tikrume. Toks yra mūsų naujas turizmo komunikacijos veidas. Nepagražintas, nuoširdus, tikras. Nauju šūkiu žadame: kai norisi pabėgti nuo dirbtinių šypsenų, betoninių džiunglių, plastikinės architektūros ar turizmo konvejerio, Lietuva – puikus pasirinkimas“, – kūrybinę idėją pristato reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Spaudos konferencijos akimirka
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Spaudos konferencijos akimirka

2008 metais Lietuvos įvaizdžio formavimo komisija patvirtino Lietuvos pristatymo pasaulyje strateginės rinkodaros koncepciją „Lietuva – drąsi šalis“, tačiau valstybei patyrus ekonominių sunkumų, Vyriausybė priėmė sprendimą strategijos įgyvendinimą atidėti. Galų gale nuspręsta apskritai atsisakyti įvaizdžio projekto įgyvendinimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?