„Nuo pirmadienio vakaro bandome registruotis internetu trečiadienio skrydžiui su „Wizz Air“. Sistema neveikia. Visi papildomi mokėjimai palikti laukimo režime. Užsakymo niekaip modifikuot neišeina. Pagal jų taisykles skrydžiui galima registruotis internetu likus 30 valandų iki skrydžio, bet ne vėliau kaip 3 valandoms.
Paskambinus pagalbos linija – niekas neatsiliepia net pralaukus 10 min. ir daugiau“, – 15min antradienį ryte rašė savo artimuosius, skrendančius į Malmę, internetu skrydžiui bandęs užregistruoti vyras.
Vėliau jis dar ne kartą bandė tai padaryti, tačiau ir vėl nesėkmingai: „Vis dar registruojamės į rytdienos skrydį 7 val. Vilnius–Malmė (skrydžio numeris W6 8075). Sistema vis dar neveikia. Ragelio nurodytais telefonais niekas nekelia – nei anglakalbiai robotai, nei rusakalbiai – tiesiog po 10 min. laukimo skambutis atmetamas. Lietuvišku numeriu iš mobiliojo prisiskambinti apskritai neįmanoma“, – antradienį dieną sakė jis.
Pasak vyriškio, ši situacija jau ne pirma ir kainuoja ne tik papildomus rūpesčius, bet ir pinigus: „Su „Wizz Air“ jau ne pirmas kartas taip. Praėjusį kartą, susidūrę su tokia problema, turėjome susimokėti mokesčius oro uoste.“
Per dieną nurodytais numeriais neprisiskambinęs Jonas pretenziją dėl šio įvykio nusiuntė Susisiekimo ministerijai bei Vartotojų teisių apsaugos tarnybai.
Tiesa, antradienio vakarą keliautojas sulaukė skrydžio bendrovės laiško, kuriame buvo nurodyta, kad problema išspręsta. Tačiau, anot jo, iš tiesų sistema toliau neveikė, tad užsiregistruoti skrydžiui internetu (ši paslauga nemokama) nepavyko.
15min susisiekus su „Wizz Air“ bendrove, jos atstovai taip pat užtikrino, jog techninės problemos sprendžiamos ir registracija internetu netrukus vartotojams bus atnaujinta.
„Labai apgailestaujame, kad dėl laikinų techninių nesklandumų kai kurie mūsų klientai galėjo susidurti su sunkumais, užsakant skrydžius Wizzair.com interneto svetainėje. Informuojame, kad interneto svetainė ir visos jos funkcijos jau veikia sklandžiai.
Su klientais, susidūrusiais su laikinais nesklandumais, elektroniniu paštu ir telefonu kaip įmanoma greičiau susisieks mūsų klientų aptarnavimo centro darbuotojai. Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome savo klientų dėl patirtų nesklandumų“, – antradienį teigė Gaboras Vasarhelyi, „Wizz Air“ komunikacijos vadovas.
Tačiau iš tiesų sistema dar neveikė. Kaip trečiadienį pasakojo keleivis, nors Vilniaus oro uoste už skrydžio registraciją nereikėjo mokėti papildomai, tačiau nesiteikė užregistruoti atgaliniam skrydžiui, kaip tai daroma online.
"Sistema (www.wizzair.com – aut. past.) vis dar neveikia. Ir nors oro uoste už bagažą nuskaičiavo, tačiau sistemoje vis dar rodo, kad mano mokėjimai pending (laukiama – aut. past.).
Man susidarė įspūdis, kad darbuotojai oro uoste nieko nežino, neturi instrukcijų, kaip elgtis tokiais atvejais, ir mielai paimtų pinigus už registraciją oro uoste, jei su jais nesipyktum ir nereikalautum registruoti nemokamai…“ – sakė pašnekovas.
Jis tikisi, kad oro bendrovės interneto puslapis pradės veikti artimiausiu metu ir užsiregistruoti skrydžiui į Lietuvą pagaliau bus galima internetu.