37 m. Adrianas Keoghas po patirtų išgyvenimų Švedijos oro uoste „Sky News“ sakė norintis, kad oro uostai ir oro linijų bendrovės labiau rūpintųsi neįgaliaisiais.
Airijos Respublikoje, Viklou mieste, gyvenantis A.Keoghas sakė, kad užsisakė ir papildomai sumokėjo už pirmenybę, kad gautų reikiamą pagalbą.
„Kai užsisakiau kelionę su „Ryanair“, pagalba buvo nemokama, bet aš užsisakiau pirmenybę, kad būčiau atsargesnis dėl savo saugumo“, – sakė jis.
Tačiau kai jis atvyko į Landveterio oro uostą netoli Geteborgo, A.Keoghui buvo pranešta, kad prireiks mažiausiai valandos, kol jam bus suteikta pagalba išlipti iš lėktuvo.
A.Keoghas sakė, kad jam labai reikėjo į tualetą, todėl jis neturėjo kito pasirinkimo, kaip tik išlipti.
Jis teigė: „Kai nusileidome, kiti keleiviai išlipo iš lėktuvo, bet aš ir mano brolis pasilikome, kad jis padėtų man išlipti. Kol laukėme, kol stiuardesė ateis mūsų išlaipinti, ji atėjo ir pasakė, kad praeis mažiausiai valanda, kol manęs išlaipinti iš lėktuvo atvyks liftas. Taigi, nusprendžiau nušliaužti į tualetą.“
A.Keoghas sakė, kad pradėjo „šliaužti“ laiptais žemyn. „Brolis norėjo mane nukelti žemyn, bet nusprendžiau to nedaryti, nes tai pernelyg nesaugu. Pasiekiau lėktuvo laiptų pabaigą ir persėdau į neįgaliojo vežimėlį“, – „Sky News“ sakė jis.
„Tai nepriimtina“
A.Keoghas taip pat pasidalijo savo patirtimi socialinėje žiniasklaidoje.
Socialiniame tinkle „Instagram“ A.Keoghas pasidalijo vaizdais, kuriuose matyti, kaip jam teko nusileisti metaliniais laipteliais sėdint.
Įraše rašoma: „Atleiskite už prastą nuotrauką, bet tai nuotrauka, kurioje užfiksuota, kaip man teko šliaužti iš „Ryanair“ lėktuvo, šįvakar 23 val. nusileidusio Landveterio oro uoste.
Kaip kai kurie tikriausiai žino, aš visą laiką naudojuosi neįgaliojo vežimėliu ir papildomai sumokėjau už specialią pagalbą, kad mane iš lėktuvo nuleistų į vežimėlį.
Sunku patikėti, kad šliaužiu stačiais metaliniais laiptais žemyn, tačiau atvykęs buvau informuotas, kad praeis mažiausiai valanda, kol jie turės liftą, kuris padės man išlipti iš lėktuvo, tad kokia kita galimybė man liko, kaip tik šliaužti iš lėktuvo“.
Toliau buvo rašoma: „Landveterio valdžia apkaltino „Ryanair“, o „Ryanair“ apkaltino Landveterį. Jie ypač nenorėjo, kad mes fotografuotume. Aš nieko neieškau, tik paslaugos, už kurią sumokėjau, ir galimybės keliauti oriai.
Prašau dalytis šia informacija kuo daugiau, kad atkreiptumėte dėmesį į tai, su kokiais sunkumais susiduria neįgaliųjų vežimėliuose sėdintys žmonės.“
„Ryanair“ atstovas spaudai „Sky News“ sakė, kad specialiąją pagalbą oro uoste teikia trečioji šalis, o ne oro transporto bendrovė.
Vėlavimas įvyko dėl kitos skubios medicininės pagalbos.
Jis pridūrė: „Apgailestaujame, kad Landveterio oro uostas nesuteikė specialiosios pagalbos šiam keleiviui atvykus į Landveterį balandžio 29 d., bendradarbiaujame su Landveterio oro uostu, kad tai nepasikartotų.“
Landveterio oro uostas pakomentavo A.Keogho pranešimą, atsiprašydamas už pavėluotą pagalbos suteikimą ir teigė, kad vėlavimas įvyko dėl kitos skubios medicininės pagalbos.
Oro uostas teigė: „Gerbiamasis pone, apgailestaujame dėl jūsų patirties. Dėl tam tikrų vėlavimų vakar vakare maždaug tuo pačiu metu, kaip ir jūsų skrydis, nusileido daugiau lėktuvų.
Dėl kelių užsakytų reikalavimų asistentams, įskaitant jūsų, ir skubios medicininės pagalbos vienu metu, tai pasistūmė į priekį. Jūsų asistavimo paslauga nebuvo pamiršta, tačiau vėlavo.“
A.Keoghas sakė norintis, kad neįgaliųjų vežimėliais judantys asmenys nebijotų kalbėti.
A.Keoghas sakė norintis, kad neįgaliųjų vežimėliais judantys asmenys nebijotų kalbėti, ir sakė, kad jei turite negalią, būtinai užduokite klausimų.
„Norėčiau, kad oro linijų bendrovės ir oro uostai geriau bendrautų“, – sakė jis.
Jis pridūrė: „Viskas, ko aš prašau, tai, kad neįgalieji, jei jie turi kokių nors problemų, skambintų oro linijoms, oro uostams ir jas išspręstų prieš kelionę. Viskas priklauso nuo pasirengimo, kai esi neįgaliojo vežimėlyje.“