Neįvyko ar vėlavo skrydis? Galite tikėtis ir 600 eurų kompensacijos

Jei itin vėluoja ar išvis neįvyksta skrydis, galite tikėtis kompensacijos, kuri gali siekti ir 600 eurų, teigia Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos turizmo ir rekreacinių paslaugų sk. vedėja Solveiga Kuzienė.
Skrydžių sutrikdymai
Skrydžių sutrikdymai / Shutterstock.com

„Pirmiausia grįžę keleiviai turi kreiptis į paslaugos tiekėją ir išdėstyti visas pretenzijas, pateikiant bilietus, kad vėlavo, kad buvo atšauktas ir prašyti tam tikrų teisių“, – apie pirmuosius žingsnius po kelionės pasakoja S.Kuzienė.

Beje, anot jos, patekus į tokią situaciją keleiviai turi ir daugybę teisių.

„Visų pirma, tai teisė į informaciją – jau atvykus į oro uostą prie visų registracijos stalelių turi būti pranešimai apie tai, kad atšaukus skrydį keleivis gali gauti pranešimą apie jo teises“, – teigia S.Kuzienė.

Pasak jos, keleiviai taip pat turi teisę į vykimą kitu maršrutu arba pinigų grąžinimą, kai sumos gali siekti ir 600 eurų.

Peržiūrėti turinį naujame lange

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis