Anot E.Pavlovo, vos savaitei pratęstas kelionių bendradarbiavimas su Latvija yra menka paguoda tarptautinių vežėjų rinkoje.
„Labai sunkiai išgyvenam. Kai pradėjo atsikūrinėti tarptautinis eismas nuo birželio pradžios, tie vairuotojai buvo sugrąžinti iš prastovų, o dabar situacija susiklosto taip, kad turime uždarinėti maršrutus. Tai kolegos turi problemą, kad dabar niekas už prastovas nekompensuoja, toj valstybinėj programoj dalyvauti nebegalima, į ją grįžti negalima. Yra labai rimta bėda. Yra pasirinkimas atleisti arba patiems užsidarinėti, ar bankrotus skelbti“, – teigia E.Pavlovas.
TAIP PAT SKAITYKITE: Latvija persigalvojo – dar bent savaitę iš lietuvių saviizoliacijos nereikalaus
Atslūgus koronaviruso pandemijai ir atvėrus valstybių sienas, kelionių srautai su Lenkija buvo grįžę iki 50 proc., sako pašnekovas. Dabar, ant plauko pakibus Latvijai, maršrutų mažės dar labiau. Jis teigia, kad jei praėjusią vasarą per dieną buvo nuo 33 iki 44 išvykimų, dabar gali likti tik apie 8.
Yra labai rimta bėda. Yra pasirinkimas atleisti arba patiems užsidarinėti, ar bankrotus skelbti.
„Įvesti karantiną, vadinasi, automatiškai keleiviai dingsta, ir eilinius reisus nuiminėsim, uždarinėsim. Dalis darbuotojų netenka darbo – ką su jais daryti?“ – retoriškai klausia „Eurolines“ vadovas, pridėjęs, kad Lenkijoje darbo jau neteko 6 vairuotojai.
Dėl sumažėjusio keleivių skaičiaus, „Eurolines“ vadovas teigia, nuo šio sekmadienio bus atšauktas popietinis kompanijos reisas į Rygą. Planuojama, kad nuo antradienio nutrūks ir rytiniai išvykimai. Tiesa, anot E.Pavlovo, jeigu bus poreikis, ketinama jį laikinai palikti.
Penktadienį Latvijos vyriausybė nusprendė savaitei pratęsti Baltijos valstybių kelionių burbulą, nepaisant keturis kartus didesnio sergamumo COVID-19 infekcija rodiklio Lietuvoje ir Estijoje.