66-erių Tay Boon Keh, dirbantis su bagažu Singapūro oro uoste, pirmadienį buvo nuteistas 20-iai dienų kalėjime. Vyras neneigė savo kaltės – jis prisipažino, kad specialiai 286 bagažo vienetus išsiuntė ne ten, kur reikėjo, rašo „The Srait Times“.
Pirmą kartą jis taip pasielgė 2016 m. lapkritį. Paskutinį kartą etiketes sukeitė 2017 m. vasario mėnesį. Tuomet jis buvo perkeltas dirbti į kitą poziciją, ir nemalonumų su bagažu oro uoste gerokai sumažėjo. Tai ir padėjo surasti jų kaltininką.
Singapūro Čangio tarptautinis oro uostas, kuriame dirbo Tay Boon Keh, yra vienas moderniausių pasaulyje. Jame keliautojai gali džiaugtis ne tik puikiai sutvarkyta infrastruktūra, bet ir begale atrakcijų – parkais, sodais, keturių aukštų čiuožykla, 40 metrų aukščio kriokliu pastato viduje ir pan.
Keleiviai oro uostu nesiskundžia, tačiau darbuotojai savo kasdienybe čia ne visada yra patenkinti. Tay Boon Keh pareiškė, kad lagaminų etiketes specialiai maišė, nes buvo nepatenkintas savo darbo sąlygomis. Vyro teigimu, jo einamos pareigos jį išsekindavo fiziškai.
Tay Boon Keh apie savo problemas informavo savo tiesioginį vadovą, tačiau bendrovė nesamdė naujo darbuotojo. Susierzinimo ir pykčio pastūmėtas, vyras nusprendė taip neįprastai atkeršyti.
Darbuotojas taip sugadino keliones 286 žmonėms, o oro vežėjai jiems turėjo atlyginti nuostolius. Skaičiuojama, kad oro bendrovės keleiviams už vėluojančius lagaminus išmokėjo apie 42 tūkst. JAV dolerių.
Teismas konstatavo, kad buvęs oro uosto darbuotojas kenčia nuo depresijos. Jam skirta 20 dienų laisvės atėmimo bausmė.