Į projektą įtrauktas 21 objektas iš Palangos ir Neringos, susijęs su gintaru. Objektų žinomumui ir lankomumui didinti planuojama pasitelkti šiuolaikiškas elektronines priemones – sukurti papildytos realybės ir virtualios realybės 360 turinį, mobilią aplikaciją bei žaidybinę platformą, elektroninį leidinį ir kt. Visos elektroninės priemonės akcentuos atsakingą gamtos išteklių naudojimą bei kultūros paveldo apsaugą.
Siekiant žaidimą pateikti žaismingai, kūrybiškai ir patraukliai – jam bus sukurtas specialus „gintarinis“ personažas, bendrausiantis su naudotoju. Kiekvienam kurortui bus sukurtas unikalus žaidybinis scenarijus, logišku būdu išdėliojant lankytinus objektus ir gaunamą informaciją. Vartotojas galės pratęsti savo progresą ir pakartotinai apsilankęs kurorte. Numatyta aplikacijos funkcija „primins“ vartotojui apie jo pasiekimą ir skatins dar kartą apsilankyti kurortuose toliau tęsti savo gintarinio nuotykio.
Siekiant populiarinti Palangos bei Neringos kurortus Lietuvoje ir užsienio šalių turizmo rinkose bei didinti gamtos ir kultūros paveldo objektų žinomumą ir lankomumą, bus vykdoma elektroninės rinkodaros kampanija, kuri apims reklamą socialiniuose tinkluose, paieškos sistemose, vaizdinės reklamos tinkluose, specializuotuose kelionių portaluose bei kitas komunikacijos priemones.