Tokie nevykę didžiųjų įmonių gaminiai, kad jų vieta – tik muziejuje

Daugelis mūsų stengiasi pamiršti ar bent jau sumenkinti savo nesėkmes. Tačiau naujas muziejus Švedijoje iš didžiausių pasaulio įmonių nepavykusių idėjų daro pramogą – ir kartu rodo vertingą pamoką savo lankytojams.
„Colgate“ lazanija
„Colgate“ lazanija / Samuelio Westo nuotr.

Nesėkmių muziejuje (angl. Museum of Failure) eksponuojama nepavykusių 60 produktų, kuriuos pirkėjams yra pristatę itin sėkmingos įmonės. Daugelis eksponatų yra įvairios elektronikos prekės – kurios arba blogai veikė, arba visiškai nerado savo rinkos.

Pavyzdžiui, kaukė, kuri nukrato elektra vardan grožio; telefonas, su kuriuo (labai nevykusiai) galima naudotis tik „Twitter“ tinklu,; „N-Gage“ – „Nokia“ prieš beveik 15 metų pristatytas telefono ir žaidimų konsolės hibridas, kuris nesužavėjo nei kaip telefonas, nei kaip konsolė.

Muziejuje yra ne tik elektros prekių – pavyzdžiui, jame yra Donaldo Trumpo pristatyta „Monopolio“ žaidimo versija, „Coca Colos“ ir kavos mišinys „Coke Black“, „Colgate“ sukurta lazanija ar rašikliai moterims.

Muziejus skirtas ne tam, kad būtų galima pasijuokti iš nesėkmių. Jo įkūrėjas Samuelis Westas „The Guardian“ aiškino, kad muziejaus tikslas yra parodyti žmonėms, kaip kiti yra pasimokę iš savo klaidų. „Inovacijos reikalauja nesėkmių. Mokymasis yra vienintelis procesas, kuris nesėkmę paverčia sėkme“, – sakė jis.

Muziejus įsikūręs Helsingborgo mieste, Švedijos pietuose. Įėjimas nemokamas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis