Skrydžių atšaukimai pasitaiko dažnai. Taip nutiko ir prieš daugiau nei 30 metų Puerto Rike. Tąkart „American Airlines“ priežastis buvo netipinė – jie pamanė, kad su esamu kiekiu potencialių keleivių reisas jiems finansiškai neapsimokės. Jis buvo panaikintas iš skrydžių lentos.
Žmonės, nusipirkę bilietus, buvo palikti nežinioje. Kaip jiems nusigauti iki Britų Mergelių salų, į kurias keliavo? Tarp tokių nelaimėlių buvo ir vienas jaunas vyras, vardu Richardas Bransonas. Pastarasis ne šiaip skrido ilsėtis į Karibus. Ten jo laukė žavi moteris (būsima žmona) jo privačioje saloje.
Pinigų turintis Bransonas nesnaudė. Juolab, kad jis juos užsidirbo nepaprastu verslumu. Dar būdamas 16 metų įsteigė žurnalą „Mokinys“, kurio vertė 1968 metais buvo 50 tūkst. svarų sterlingų (šių dienų kursu apie 1,5 mln eurų).
1971 metais kartu su Niku Powelu įsteigė įrašų studiją „Virgin Records“. Joje tuomet savo įrašus atliko iki šiol garsūs Mike Oldfield, „Sex Pistol“ ir dar daug kitų alternatyviosios muzikos atlikėjų. Nenuostabu, kad baigiantis dešimtmečiui jo turtas jau buvo vertinamas net 5 milijonais svarų sterlingų (30 mln. Eur).
Tąkart Puerto Rike susiradęs privatų lėktuvą, kurio pilotas sutiko skristi į Britų Mergelių salas, Richardas galėjo sau leisti tokį skrydį. Juk jis jau buvo milijonieriumi. Tačiau kaip verslininkas savo susiderėtą skrydžio kainą padalino iš vietų skaičiaus lėktuve. Gavo 39 dolerių sumą (87 eurai šių dienų verte).
Susiradęs lentelę užrašė: „Virgin Airlines. 39 doleriai į BMS (Britų Mergelių salos)“. Tuomet su ja perėjęs oro uostą užpildė visas vietas. Pigiai pasiekę kelionės tikslą keleiviai išsiskirstė kas sau.
Galbūt tai tebūtų likęs smagus jaunystės pasakojimas apie netikėtą nuotykį, tačiau kelionės metu kažkas pasiūlė šiek tiek patobulinti teikiamas paslaugas. O jau tada tai būtų tikros avialinijos. Versliam britui mintis užsiliko galvoje.
Sugrįžęs iš Karibų Richardas Bransonas susirado, kas jam išnuomos lėktuvą, galinti skristi per Atlantą. Taip 1984 metais įsikūrė „Virgin Atlantic“. Įmonė teturėjo vienintelį išnuomotą nenaują „Boeing 747“. Bilietai buvo pardavinėjami naudojantis įmonės vidiniais resursais, pvz., panaudojant valdomas muzikos parduotuves. Be įrašų jose siūlė skrydžius į Ameriką.
Vienas atidėtas skrydis tapo lemiamu postūmiu įkurti labai gerai žinomas avialinijas. Jos iki šiol nėra didžiausios, bet ar tikrai apie jas ir ekscentriškąjį milijonierių nebuvote girdėję? Gal ir jums šaus idėja, kaip pakeisti nusistovėjusią tvarką.