Maža to, pasak vyro, lėktuvas buvo techniškai netvarkingas bei kėlė pavojų keleiviams.
„Tai buvo pirmoji mano kelionė su „Wizz Air“. Tačiau apibūdinti ją trūksta žodžių. Pirmiausia lėktuvas buvo netvarkytas ir visur mėtėsi šiukšlės. Kėdėje, kur sėdėjo mano žmona buvo pažerta maisto likučių.
Mano galva, jis buvo techniškai netvarkingas ir pavojingas keleiviams. Mano kelias buvo visiškai prie pat aštrių lūžusios kėdės briaunų, į kurias aš tikrai galėjau susižeisti koją, esant bent menkiausiai turbulencijai“, – pasakojo į portalą kreipęsis keleivis.
Jo teigimu, apie tai jis prieš skrydį informavo skrydžio palydovus. Tačiau jų reakcija nemaloniai nustebino: „Ji nieko neatsakius tiesiog nusisuko“.
Palikti ramybėje šios problemos vyras neketino ir nuskridęs į Italiją. Vos išlipęs iš lėktuvo jis parašė „Wizz Air“ elektroninį laišką, kuriame išdėstė savo pastebėjimus, prašydamas paaiškinimo.
Gautas atsakymas, anot G.Murausko, jo neįtikino. Nors įmonės atstovai atsiprašė ir užtikrino, jog panašūs incidentai nepasikartos, lietuvis susidarė kitokią nuomonę: „Atrodo, kad ši kompanija nesilaiko net elementarių saugumo reikalavimų. Manyčiau apie tai reikia informuoti visuomenę“, – tikino bendrovės požiūriu į tvarką nusivylęs keleivis.
Į objektyvius skundus reaguojama iš karto
„Wizz Air“ komunikacijos atstovas Gaboras Vasarhelyi apgailestavo, jog skrydis su kompanijos orlaiviu keleiviui sukėlė nemalonius pojūčius: „Labai apgailestaujame ir nuoširdžiai atsiprašome keleivio dėl jam kilusių nepatogumų“.
Pasak jo, orlaivio salonas valomas po kiekvieno skrydžio, išlaipinus visus keleivius.
„Valymo proceso metu surenkamos visos šiukšlės. Dienos pabaigoje, po visų skrydžių, orlaivio salono priežiūra ir valymu papildomai rūpinasi specialus personalas“, – tikino G.Vasarhelyi.
Jei orlaiviui reikalingas gilesnis valymas, kurio negali atlikti orlaivio įgula, leidžiama ir rekomenduojama užsakyti profesionalias valymo paslaugas, kurios atliekamos, kol orlaivis oro uoste ruošiasi kitam skrydžiui.
Pagal nustatytą tvarką reaguojama ir į kitus keleivių skundus.
„Lėktuve pastebėjusi mechaninių defektų, įgula apie tai praneša orlaivio kapitonui. Kapitonui informavus orlaivio priežiūros komandą, ši nedelsdama imasi visų reikiamų veiksmų pastebėtiems defektams pašalinti“, – sakė „Wizz Air“ atstovas.
Jis priminė, kad keleiviai visuomet turi teisę prašyti pakeisti sėdimą vietą, jeigu lėktuve yra vietos toje pačioje klasėje.
„Vis dėlto dėl riboto laisvų vietų skaičiaus gali atsitikti taip, kad skundą pateikusio žmogaus bendrakeleivis nebūtinai bus persodintas greta jo. Šiuos procesus koordinuoja bei atitinkamus sprendimus yra įgaliota priimti orlaivio įgula“, – pridūrė pašnekovas.
Jei problema, apie kurią pranešta, gali būti susijusi su keleivių ir įgulos saugumu, skrydis gali būti atidėtas ar atšauktas.
„Saugumas visais atvejais yra mūsų kompanijos prioritetas. Vis dėlto, praktikoje tokie atvejai, kad reikėtų atšaukti skrydį dėl to, yra labai reti“, – tikino „Wizz Air“ komunikacijos atstovas G.Vasarhelyi.