Las Vegaso ir Monrealio reisu skridusi Susan Benson sakė, kad pilotas įspėjo keleivius, jog jei jie ir toliau skųsis, bus įtraukti į neskraidančiųjų sąrašą, rašoma BBC.
Ji pridūrė, kad personalas bandė užgožti „šiek tiek nemalonų kvapą“ kvepalais ir kavos tirščiais.
„Air Canada“ teigė, kad keleiviai „akivaizdžiai negavo tokio rūpestingumo, į kurį turėjo teisę“.
„Iš pradžių nežinojome, kokia buvo problema, – praėjusio mėnesio pabaigoje socialiniame tinkle „Facebook“ apie skrydį rašė S.Benson.
– Matyt, ankstesnio skrydžio metu kažkas vėmė. Skrydžio palydovė labai atsiprašė, bet paaiškino, kad skrydis buvo pilnas.“
Sėdynė ir saugos diržas buvo „šlapi ir vis dar matėsi vėmalų likučių“.
Ji teigė, kad darbuotojai „į sėdynės maišelį įdėjo maltos kavos ir papurškė kvepalų“, tačiau sėdynė ir saugos diržas buvo „šlapi ir vis dar matėsi vėmalų likučių“.
S.Benson sakė, kad pilotas iš pilotų kabinos išėjo po kelių minučių.
Keleiviams buvo pasakyta, kad „jie gali palikti lėktuvą... ir patys pasirūpinti skrydžiais už savo pinigus, arba juos išves apsauga ir įtrauks į neskraidančiųjų sąrašą!“
Tada juos išvedė apsauga.
S.Benson teigė, kad dėl šio incidento jai „gėda būti kanadiete ir gėda dėl „Air Canada“.
Oro bendrovė „Air Canada“ teigė, kad „peržiūri šį rimtą klausimą“ ir kad „šiuo atveju nebuvo tinkamai laikomasi darbo procedūrų“.