„Germanwings“ turėjo 15 orlaivių „Airbus A320“ ir veikė po „Eurowings“ vardu, rašo „Simple Flying“. Per pastaruosius kelerius metus „Germanwings“ skraidydavo tik kai kuriomis trumposiomis „Eurowings“ kryptimis. Dukterinė bendrovė nepajėgi atlaikyti finansinių iššūkių, kuriuos sukėlė kelionių draudimai. Be to, „Lufthansa Group“ paskelbė mažinanti ir „Eurowings“ pajėgumus.
Koronavirusas buvo paskutinė vinis „Germanwings“ karste. Nuo 2012-ųjų „Lufthansa Group“ svarstė idėją sujungti šias oro linijas su „Eurowings“. Tai buvo padaryta 2015 m. sausį, ir nuo to laiko „Germanwings“ nebeturėjo savų skrydžių – tiesiog skraidė „Eurowings“ maršrutais pagal „wet-lease“ sutartį. Tai tokia nuomos rūšis, kai oro linija iš kitos oro linijos išsinuomoja lėktuvą drauge su jo įgula.
„Eurowings“ yra atskiras darinys „Lufthansa Griup“. Jam priklauso „Eurowings“, „Germanwings“, „Eurowings Europe“ ir „Brussels Airlines“.
Kadaise „Eurowings“ buvo nepriklausomos oro linijos, jos 1997 m. sukūrė savo žemų kaštų oro linijas. Tuomet 2002 m. jos pavadintos „Germanwings“.
2008 m. „Lufthansa“ perėmė „Germanwings“. Jų tikslas buvo užsiimti geresnes pozicijas regione ir žemesnių kainų rinkoje. Tuomet „Germanwings“ turėjo 25 „Airbus A319“. 2007 m. oro linijos perskraidino apie 8 mln. keleivių.
Tuomet 2015 m. kovą įvyko tragedija. „Airbus A320-211“, skridęs tarp Barselonos ir Diuseldorfo, rėžėsi į Prancūzijos Alpes. Žuvo 150 žmonių. Tyrimas atskleidė, kad antrasis pilotas Andreas Lubitzas užsirakino kabinoje išėjus kapitonui ir tyčia orlaivį nukreipė į kalnus.
Po to „Lufthansa“ paskelbė paskutinį „Germanwings“ sujungimo su „Eurowings“ etapą.