Organizuojant didžiausią turizmo verslo misiją Baltijos šalyje – išbandymas taifūnu

Vilniuje spalio 8-14 dienomis vyks didžiausia ir svarbiausia turizmo verslo misija Baltijos šalyse „Baltic Connecting 2018“. Baltijos šalių turizmo potencialas bus pristatomas turizmo verslui iš JAV, Japonijos, Kinijos, Pietų Korėjos. Lietuvos, Latvijos ir Estijos turizmo verslas susipažins su naujais turizmo paslaugų pirkėjais iš tolimųjų rinkų ir megs bendradarbiavimo kontaktus. Nors renginyje dalyvaus rekordiškai daug kelionių organizatorių atstovų, dalis jų turėjo pakoreguoti savo planus dėl rugsėjo mėnesį siautėjusio taifūno, rašoma pranešime spaudai.
Vilniaus arkikatedra
Vilniaus arkikatedra / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Pastaraisiais metais Lietuva, kaip ir visas Šiaurės Europos regionas, fiksuoja pastovų turistų srautų iš tolimųjų rinkų augimą. Proveržiu galėtume pavadinti tiek amerikiečių, kurie pernai pirmą kartą papuolė į mūsų atvykstamojo turizmo rinkų TOP10, tiek japonų, kinų bei pietų korėjiečių keliones į mūsų šalį. Todėl tokie tarptautiniai renginiai kaip „Baltic Connecting“ yra labai svarbūs, nes augant Baltijos šalių turizmo sektoriui, turime didelį poreikį užmegzti ilgalaikius verslo santykius su tolimosiomis rinkomis bei pritraukti dar daugiau turistų“, – teigia Turizmo departamento atstovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

„Baltic Connecting“ renginyje dalyvaus 16 JAV, 20 Kinijos, 8 Pietų Korėjos ir 11 Japonijos kelionių organizatorių.

„Japonijos turizmo profesionalų dėmesys Baltijos šalims auga, o „Baltic Connecting“ platformą jie laiko labai profesionalia ir reikšminga, todėl kasmet čia pavyksta pritraukti itin svarbių ir naujų turizmo paslaugų pirkėjų. Šiemet, kai Baltijos šalys švenčia nepriklausomybės atkūrimo šimtmetį, kaip turistinė kryptis jos yra dar matomesnės ir populiaresnės. Pusė iš šiemet atvykstančių Japonijos kelionių organizatorių anksčiau nėra dirbę su Baltijos šalimis. Šis skaičius galėjo būti dar didesnis, deja, sutrukdė vakarinę Japoniją nusiaubęs taifūnas“, – Baltijos šalių turizmo perspektyvomis Japonijos rinkoje neabejoja Lietuvos turizmo rinkodarą Japonijos rinkoje vykdančios turizmo reklamos kompanijos „Foresight Marketing” vadovas Shigeyoshi Noto.

Po Kontaktų mugės, kurioje dirbs apie 60 kelionių organizatorių, viešbučių atstovų iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos, „Baltic Connecting“ dalyviams bus surengti pažintiniai turai po 3 Baltijos šalis. Turų metu didžiausias dėmesys bus skiriamas edukacijoms ir potyriams, kurie yra ypač aktualūs šiuolaikiniams turistams. Pavyzdžiui, Vilniuje tolimųjų rinkų atstovai bus pakviesti į gintaro apdirbimo, Užupyje – į keramikos, Kaune – lino edukaciją, Trakuose – kibinų gaminimo pamoką.

„Regioninė Baltijos šalių partnerystė padeda mums stiprinti konkurencingumą turizmo rinkoje. Jau kelerius metus turizmo rinkodarą tolimosiose rinkose sėkmingai vykdome kartu su Latvija ir Estija. Siekdami padidinti atvykstančių japonų, kinų, korėjiečių bei amerikiečių turistų srautus į Baltijos regioną su latviais ir estais esame ne konkurentai, o partneriai. Kviečiame turistus per vienerias atostogas aplankyti visas tris šalis – šis pasiūlymas patrauklus ilgą kelią įveikusiems ir kuo daugiau Šiaurės Europoje norintiems pamatyti keliautojams. Ne paslaptis, kad trijų Baltijos šalių kooperavimasis dalyvaujant didelėse tarptautinėse parodose, leidžiant leidinius ar organizuojant turizmo galimybių pristatymo renginius leidžia optimizuoti ir rinkodarines išlaidas“, – teigia Turizmo departamento Atvykstamojo turizmo poskyrio vadovė Olga Gončarova.

Turistų iš tolimųjų rinkų prieaugio kreivė Lietuvoje kasmet kyla aukštyn. Pagal 2017 m. apgyvendinimo įstaigų statistiką, Lietuvoje bent su viena nakvyne keliavo 43 tūkst. JAV turistų, t.y. 21,9 proc. daugiau nei 2016 m., 16 tūkst. Kinijos (+33,4 proc.), 23 tūkst. Japonijos (+1,6 proc.), 8 tūkst. Pietų Korėjos (+30,6 proc.) turistų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis