Bendrovė perspėjo, kad antrojo ketvirčio rezultatai del koronaviruso pandemijos taip pat bus blogesni.
Kaip teigiama grupės pranešime spaudai, grynieji nuostoliai sausį–kovą siekė 1,68 mlrd. eurų, palyginti su 70 mln. eurų pelnu per tą patį laikotarpį 2019 metais.
Į šį skaičių įtrauktos išlaidos, susijusios su degalų kainų ir valiutų kursų svyravimo rizikomis, siekiančios 1,3 mlrd. eurų.
Veiklos nuostoliai siekė 535 mln. eurų, palyginti su 135 mln. eurų veiklos pelnu tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.
Bendrosios grupės pajamos pirmąjį ketvirtį sumenko 13 proc. metine išraiška ir siekė 4,6 mlrd. eurų.
Atsižvelgdama į COVID-19 pandemijos poveikio neapibrėžtumą ir trukmę, IAG nepateikė prognozių visiems 2020 metams. Visgi bendrovė prognozuoja, kad dabartinio ketvirčio veiklos nuostoliai bus „gerokai didesni“ už pirmojo ketvirčio.
IAG neplanuoja atnaujinti skrydžių visu pajėgumu anksčiau nei liepą, o net atnaujinus skrydžius keleivių bus perpus mažiau, nei iš pradžių tikėtasi šiais metais, rašoma pranešime spaudai.
Taip pat bendrovė pažymėjo nemananti, kad oro kelionių paklausa pasieks 2019-ųjų lygį anksčiau nei 2023 metais, ir kad buvo priversta nukelti 68 orlaivių pristatymą šiuo laikotarpiu.
IAG generalinis direktorius Willie Walshas pranešė, jog atidės savo atsistatydinimą iki rugsėjo 24 dienos, kad galėtų padėti įmonei išgyventi dabartinę krizę. Iš pradžių W.Walshas ketino pasitraukti iš pareigų kovo 26 dieną. Šiame poste jį pakeis „Iberia“ vadovas Luisas Gallego.
IAG akcijos ketvirtadienį atpigo 4,5 procento. Nuo metų pradžios bendrovės kapitalizacija sumažėjo beveik 70 proc. iki 3,9 mlrd. svarų (4,8 mlrd. JAV dolerių).