Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Oro linijos pradėjo žymėti, kur lėktuve sėdi maži vaikai, kad jų būtų galima išvengti

„Japan Airlines“ pristatė naujovę – renkantis vietą lėktuve bus galima matyti, kurias jau užsisakė su mažais vaikais keliaujantys žmonės.
Oro linijos pradėjo žymėti, kur lėktuve sėdi maži vaikai
Oro linijos pradėjo žymėti, kur lėktuve sėdi maži vaikai

„Su vaikais nuo 8 dienų iki 2 metų amžiaus keliaujantys keleiviai, kurie pasirinks savo vietas JAL svetainėje, bus pažymėti vaiko ženkliuku“, – skelbia Japonijos oro linijos.

Ženkliuką galės matyti ir kiti keleiviai bei tuomet nuspręsti – galbūt jie norėtų lėktuve sėdėti toliau nuo kūdikių.

Japan Airlines iliustr./Oro linijos pradėjo žymėti, kur lėktuve sėdi kūdikiai, kad jų būtų galima išvengti
Japan Airlines iliustr./Oro linijos pradėjo žymėti, kur lėktuve sėdi kūdikiai, kad jų būtų galima išvengti

Toks „Japan Airlines“ žingsnis iškart sulaukė sveikinimo žinučių socialiniuose tinkluose. Rahatas Ahmedas tviteryje dėkojo, kad avialinijos „perspėja apie vaikus, planuojančius rėkti ir šaukti per 13 valandų kelionę“. Jo manymu, taip turėtų elgtis visos oro linijos.

Po „Japan Airlines“ paskelbimo apie naujovę buvo begalės džiugių žinučių, tačiau, žinoma, kai kurie kritikavo tokį sprendimą. Pavyzdžiui, Andrew Limas aiškino, kad tėvams ir taip sunku keliauti su mažais vaikais. „Aš anksčiau jausdavausi ir sakydavau lygiai tą patį – bet sulaukęs savo paties sūnaus, užjaučiu tėvus, keliaujančius su vaikais“, – rašė jis.

„Mums reikia pasimokyti tolerancijos, nes kitaip netrukus reikės vietų plano kvėpuojantiems per burną, bezdėtojams, girtuokliams ir galbūt dar daugiau kam gyvenime. Kas nutiko gyvenimo siurprizams?“, – rašė kitas.

„Japan Airlines“ visgi pažymi, kad ženkliukai matysis ne visada. Jie bus rodomi tik tada, jeigu bilietai perkami bendrovės svetainėje. Ženkliuko nematys tie, kurie juos pirks iš agentūrų, perpardavėjų, taip pat – jeigu pasikeis skrydžiui numatytas lėktuvas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?