Oro linijos už pamestą bagažą turės sumokėti 1,63 mln. dolerių

Oro linijos „Emirates“ pralaimėjo teisinę kovą – teismas bendrovei nurodė sumokėti keliautojui 1,63 mln. JAV dolerių už prieš 12 metų pradangintus jo lagaminus.
Bagažas
Bagažas / 123rf.com nuotr.

Oro linijos už vieną pamestą lagaminą turės sumokėti 1,63 mln. dolerių.

Oro linijos „Emirates“ pralaimėjo teisinę kovą – teismas bendrovei nurodė sumokėti keliautojui 1,63 mln. JAV dolerių už prieš 12 metų pradangintus jo lagaminus.

Nigerijos verslininkas Orji Prince'as Ikemas 2007 m. skrido į Kiniją. Savo rankiniame bagaže jis turėjo 1,63 mln. JAV dolerių grynaisiais – į Kiniją vyko pirkti prekių, rašo „The Nation“.

Vyro kelionė prasidėjo Lagose, su sustojimais Dubajuje, Honkonge, kol galiausiai turėjo nuskristi į Guangdžou. O.P.Ikemas teigė, kad jam dar prieš įlipant į lėktuvą Lagose, prie jo priėjo oro linijų darbuotojai.

Šie primygtinai prašė rankinį bagažą atiduoti jiems – esą taip bagažas bus saugesnis kelionės metu. Verslininkas sakė nenoriai, bet galiausiai sutiko, nes jau pradėjo baimintis pavėluoti į lėktuvą. Savo lagamino jis daugiau nematė.

Nors O.P.Ikemui buvo duotos dvi paimtų lagaminų žymos, krepšių taip niekas ir nerado. Policijos pradėto tyrimo metu nustatyta, kad lagaminai net nepaliko Lagoso.

Federaliniam aukščiausiajam teismui Lagose vyras pasakojo, kad per tuos 12 metų kaip įmanydamas stengėsi surasti savo bagažą – netgi kelis kartus grįžo į Guangdžou, Dubajų.

123rf.com nuotr./„Emirates“ lėktuvas
123rf.com nuotr./„Emirates“ lėktuvas

700 tūkst. pradingusių dolerių buvo paties O.P.Ikemo, likę 930 tūkst. – kito verslininko, kuriam O.P.Ikemas iš Kinijos turėjo pargabenti prekių.

„Emirates“ argumentavo, kad už bagažą yra atsakinga antžeminio aptarnavimo įmonė „Nigerian Aviation Handling Company“ (NAHCO).

Teisėjo sprendimas buvo palankus O.P.Ikemui. Teisėjo nuomone, oro vežėjas neįstengė įtikinamai atmesti verslininko kaltinimus.

Teisėjas „Emirates“ nurodė sumokėti O.P.Ikemui 1,63 mln. JAV dolerių, tai pat dar papildomai 130 tūkst. dolerių kaip kompensaciją.

„Laikau, kad „Emirates Airlines“ nesugebėjo įvykdyti savo įsipareigojimų keleiviui pristatyti jo bagažą, kuriame buvo 1,63 mln. dolerių“, – paskelbė teisėjas.

„Emirates“ portalui „Simple Flying“ teigė, kad ginčys tokį teismo sprendimą. „Mes jau pateikėme apeliaciją šiuo klausimu ir įnirtingai ginsime savo poziciją“, – teigė oro linijų atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis