Laikinojo bendrovės vadovo Mariaus Beliūno teigimu, krovininių skrydžių mažėjimą galėjo lemti sumažėjęs medicininių priemonių poreikis.
„Birželio pirmą savaitę fiksuojame krovininių skrydžių sumažėjimą. Spėjame, kad tam įtakos gali turėti sumažėjęs medicininių ir apsaugos priemonių poreikis. Tikimės, kad birželio mėnesį suintensyvėję keleiviniai skrydžiai atsvers šį krovininių skrydžių srautų pokytį“, – BNS teigė M.Beliūnas.
Vis dėl to jis pastebi, jog skrydžių skaičius Europos oro erdvėje iki metų pabaigos negrįš į 2019 metų lygį ir bus 20 proc. mažesnis.
„Bendrai Eurokontrolės duomenimis, daugumos aviakompanijų vykdytų skrydžių apimtys gegužės mėnesį mažėjo vidutiniškai 85,9 proc.“, – sakė M.Beliūnas.
Pirmąją birželio savaitę, palyginti su tuo pačiu metu pernai, bendras Lietuvos oro erdvėje aptarnautų skrydžių skaičius mažėjo 77 proc. iki 1318 skrydžių, o tranzitinių skrydžių – 78 proc. iki 979.
Labiausiai augo terminalinių skrydžių skaičius. Daugiausiai skrydžių – 36 – atliko „Wizz air“ , „Air Baltic“ (32 skrydžiai) bei krovininės aviakompanijos „EAT“ ir „Sprintair“. Populiariausi skrydžiai praėjusią savaitę buvo tarp Vilniaus ir Rygos.
Tranzitinių skrydžių rinkoje jaučiamas nedidelis sulėtėjimas, tačiau pastebimai daugėjo skrydžių tarp Rusijos ir Kaliningrado. Lietuvos oro erdvėje birželio pirmąją savaitę daugiausiai skrido aviakompanijų „China Southern“ (92 skrydžiai), „AirBridgeCargo“ (68) ir „Aeroflot“ (52) lėktuvai.
Gegužės mėnesį, palyginti su balandžiu, terminaliniai skrydžiai augo 10,2 proc., tranzitiniai 28 proc., o visų skrydžių skaičius šoktelėjo 25,9 procento. Bendras gegužės skrydžių skaičius Lietuvos oro erdvėje, palyginti su pernai geguže, mažėjo 78,2 proc. iki 5345 skrydžių, o tranzitinių – 77 proc. iki 4324 skrydžių.