„Užsakomasis skrydis 8Q 725 iš Antalijos į Vilnių vėluoja jau 9 val. Pagal naujausią nurodytą kilimo laiką (19.00) vėluos mažiausiai 11 val. Kilimo laikas per visą dieną pakeistas jau 4–5 kartus, todėl visiškai neaišku, ar pavyks pakilti ir tą 19 val.“, – 15min guodėsi Tomas.
Per šią parą poilsiautojai, ypač mažamečiai vaikai, jau spėjo išvargti taip, kad vėl reikės atostogų.
„Esame visiškoje nežinioje, oro uosto tarnybos nieko konkretaus pasakyti negali, kelionę organizavusios agentūros TUI atstovai tyli. Baisiausia, kad daugelis turistų į oro uostą išvyko gilią naktį – 2–3 val. ryto, todėl kelionėje namo praleido jau 15–16 val. – ir pabaigos nematyti“, – apgailestavo Tomas.
Esame visiškoje nežinioje, oro uosto tarnybos nieko konkretaus pasakyti negali, kelionę organizavusios agentūros TUI atstovai tyli.
Keleivius į Vilnių turi skraidinti „Onur Air“ aviakompanija.
Tomo teigimu, šlubuojantis skrydžių grafikas – ne atsitiktinumas.
Praėjusį sekmadienį turistus į Antaliją skraidinusi oro bendrovė iš Vilniaus vėlavo išskristi daugiau nei 3 val.
„Jau tada piktinomės, kad nesilaikoma skrydžių plano, tačiau štai dabar gavome dar geresnę dovanėlę“, – ironizavo Tomas.
Jis teigė, kad pusę paros oro uoste Antalijoje įstrigę lietuviai sekmadienį buvo pamaitinti dukart – gavo po picos gabalą ir gėrimą.
„Pavyko sužinoti, kad šeštadienį tos pačios bendrovės skrydis vėlavo apie 9 val. Įstrigusių keliautojų patarimas ieškantiems naujos kelionės – jei nenorite susigadinti atostogų, venkite šio derinio „TUI + Onur Air“, – rekomendavo Tomas ir prognozavo, kad tautiečiams, Vilniaus oro uoste dar tik laukiantiems skrydžio į Turkiją, reikia apsišarvuoti kantrybe – teks palaukti dar mažiausiai kelias valandas.
Tomo teigimu, geriausiu atveju Antaliją jie pasieks apie vidurnaktį, o tada dar pora valandų užtruks, kol bus išvežioti po viešbučius.
„Praėjusį sekmadienį turėjome išskristi 11.50 val., tačiau iš Vilniaus oro uosto pakilome tik po 15 val. Savo viešbutyje turistai buvo apie 21–22 val.“ – pasakojo Tomas.
Blogų atsiliepimų neranda
„Šiandien turėjęs įvykti skrydis su „TUI Baltic“ skrydžių organizatoriumi į Antaliją atidėliojamas nuo 11.50 val. jau antrą kartą iki 19.10 val. ir dar gavome informaciją, kad vėl trim valandoms atidėta. Oro uoste nėra atstovo, niekas neteikia jokios informacijos. Tik šiandien sužinojome, kad skrydžiai šią savaitę vėluoja po 12 valandų, o prisiskambinti organizatoriams negali net agentūros darbuotojai“, – 15min rašė Vilniaus oro uoste įstrigusi Juneta.
Situaciją ji apibūdino kaip nepavydėtiną.
„Dar keista, kad apie šį kelionių organizatorių nėra internete neigiamų atsiliepimų, nors gal todėl, kad šis kelionių organizatorius tik balandžio mėnesį pradėjo vykdyti skrydžius. Tiesiog manau, kad būtų naudinga informuoti žmones, kurie ruošiasi keliauti per „TUI Baltics“, – karčia patirtimi dalijosi atostogų išsiruošusi moteris.
Susisiekti nepavyksta
Su kelionių organizatoriumi „TUI Baltics“ 15min kol kas nepavyko susisiekti.
Interneto svetainėje nurodytu kelionių rezervacijos telefonu niekas neatsiliepia, o bendruoju telefonu prabylantis autoatsakiklis informuoja, kad savaitgaliais kelionių organizatorius nedirba.
Paaiškėjo, kad bendrovės direktorius Ričardas Nosevičius gegužės 27 dieną paliko įmonę ir vadovo pareigas.
Paklaustas, ar išsiskyrimo priežastys nesusijusios su kelionių organizatoriaus patikimumu, R.Nosevičius nedetalizavo, girdi, sprendimą lėmė „vidinės priežastys“.
Kas dabar stovi už „TUI Baltics“ vairo, R.Nosevičius tikino nežinąs ir kontaktų tikrai neturįs.
15min nepavyko prisiskambinti ir į pagrindinį kelionių organizatoriaus biurą Latvijoje. Čia irgi atsiliepė autoatsakiklis.