Skrydį organizavo „Hi Fly“ oro linijos, kurios specializuojasi lėktuvų ir įgulų nuomos srityse, taip pat būna atsakingos už draudimą, priežiūrą ir logistiką.
Bendrovei šįkart teko neeilinė užduotis – pasirūpinti keturių variklių „Airbus A340“ skrydžio į Antarktidą logistika. Lapkričio 2 d. orlaivis pakilo iš Keiptauno, Pietų Afrikos, ir sėkmingai nusileido ant ledyno. 4,6 tūks. km kelionė truko apie 5 valandas.
Vėliau buvo išplatintas šio istorinio nusileidimo vaizdo įrašas.
Skrydžio užsakovas – „White Dessert“ įmonė, kuri organizuoja keliones į baltąjį žemyną. Lėktuvas nusileido „Wolf's Fang“ (Vilko ilties) take, kuris yra vieninteliame komerciniame privačiame aerodrome Antarktidoje.
Orlaivį pilotavo „Hi Fly“ viceprezidentas, kapitonas Carlosas Mirpuri. Kartu su įgula jis apie tris valandas praleido Antarktidoje, o tuomet išskrido atgal. Jie į žemyną atgabeno būtinų produktų ir priemonių.
Įdomu tai, kad tik specializuotos įgulos gali leistis ant takų, kurie įrengti ant ledyno. Tokios sąlygos vadinamos „blue ice“ – kai ant ledyno krentantis sniegas būna suspaudžiamas ir tampa ledyno dalimi.
Toks ledas itin atspindi šviesą, tad lakūnams tenka dėvėti specialius akinius, kad akys adaptuotųsi ir pilotas galėtų be problemų matyti tiek prietaisų skydelį lėktuve, tiek spindintį vaizdą už lango.
C.Mirpuri, panašu, tai nesukėlė jokių problemų. Kapitono žurnale jis parašė: „Kuo šalčiau, tuo geriau“.
Pirmas užfiksuotas skrydis į Antarktidą įvyko 1928 m. Australijos karo lakūnas ir tyrinėtojas George'as Hubertas Wilkinsas su „Lockheed Vega 1“ lėktuvu tuomet pasiekė šį nuošalų žemyną.
Iki šių dienų Antarktidoje nėra oro uosto, bet yra apie 50 nedidelių aerodromų, į kuriuos atskrenda mokslininkai, tyrinėtojai, per juos čia dirbantieji sulaukia ir būtinų daiktų. Dauguma žmonių į Antarktidą visgi atvyksta laivu.