Paprasta, bet geniali idėja: už simbolinę kavos puodelio kainą – du kelionės po Lietuvą maršrutai

Tailande šiuo metu esantis Karolis Žukauskas fiziškai gal ir atostogauja, tačiau mintimis jis nuolat dirba ir „yra Lietuvoje“. Kaip kitaip paaiškinti ką tik gimtinę pasiekusią žinią, jog nuo šiol jis sudarinės ir pardavinės kelionių po Lietuvą maršrutus?
Karolis Žukauskas
Karolis Žukauskas pomėgį planuoti keliones ir keliauti po Lietuva pavertė darbu / Asmeninė nuotr.

„Idėja paprasta – sukūriau žemėlapį Lietuvon.lt su gausybe objektų, pamačiau, kad kelionės po Lietuvą yra mėgstamas ir vis populiarėjantis užsiėmimas. Be to, sulaukiau daug klausimų dėl įvairių objektų, maršrutų ir t.t. Kadangi pats sau ir draugams maršrutus planuoju jau daugiau nei 10 metų, pamaniau, kad pritaikysiu šią patirtį ir išplėsiu Lietuvon.lt panaudojimą pasiūlydamas prenumeruoti maršrutus“, – pasakojo K.Žukauskas.

Lietuvon.lt pasiūlymas
Lietuvon.lt pasiūlymas

Pasak jo, maršrutų prenumeratorių auditorija labai plati, tačiau aktyviausi greičiausiai bus 25–40 metų didmiesčių gyventojai.

„Bet šiaip, esu tikras, kad bus nuo studentų iki vyresnių žmonių. Lietuvon.lt projektas parodė, kad kelionės po Lietuvą aktualios labai didelei daliai lietuvių“, – įsitikinęs pašnekovas.

Asmeninė nuotr./Karolis Žukauskas ir kengūra Australijoje
Asmeninė nuotr./Karolis Žukauskas neseniai išmaišė Australiją

K.Žukauskas – ne tik patyręs keliautojas, bet ir reklamos, kitų kūrybinių projektų iniciatorius bei įgyvendintojas. Todėl prieš imdamasis savo naujos idėjos pirmiausia ją patikrino.

„Pasidariau draugų ir pažįstamų apklausą internetu – kokią kainą sutiktų mokėti, kiek maršrutų per mėnesį norėtų gauti ir panašiai. Taip išsigryninau projekto stuburą. Verslo planas čia paprastas – už 3 dolerius tau niekas nesutiks sukurti maršruto. Bet jei kelios dešimtys ar keli šimtai žmonių susimes po 3 dolerius – jau išeina pakankama suma, kuri kompensuotų sugaištą laiką ir sukauptą patirtį. O juk šiais laikais prenumeruoti galima daug ką. Tik nemačiau, kad tai siūloma kelionių rinkoje – išbandysiu“, – pasakojo lietuvis.

K.Žukausko nuotr./Kernavėje žiemą privaloma pasivažinėti šunų kinkiniais
K.Žukausko nuotr./Kernavėje žiemą tiesiog privaloma pasivažinėti šunų kinkiniais

Kad idėja tikrai įdomi ir bent jau sulaukia atgarsio socialiniuose tinkluose, buvo matyti jau per pirmąją parą po jos paskelbimo.

„Per pirmas 3 val. nuo viešo starto, jau 34 žmonės užsisakė paslaugą. Dauguma už 3 dolerius, bet buvo kas nori mokėti brangiau ir gauti daugiau“, – džiaugėsi K.Žukauskas.

Kodėl žmonės turėtų užsisakyti šią paslaugą? „Nuotykiai su Lietuvon.lt padės išvengti galvos skausmo ieškant atsakymo į dažnai kylantį klausimą: „Pavažiuojam kur nors už miesto, tik kur?“ Jeigu man šią paslaugą kas nors būtų pasiūlęs anksčiau, aš pats būčiau užsisakęs – tam, kad, kilus norui pakeliauti, iškart galėtum sėsti į automobilį ir važiuoti, nebegaišdamas nė minutės galvojimui ir planavimui. O tokių keliaujančių ir keliauti norinčių Lietuvoje yra daug. Ne visiems patinka „namų darbai“ prieš keliones – todėl pasiūliau tai palikti man už simbolinę kavos puodelio kainą“, – aiškino K.Žukauskas.

Visi prenumeratoriams siunčiami maršrutai bus išbandyti jo paties. „Nebent vieną kitą naują objektą pridėsiu. Tačiau didžioji dalis objektų bus mano paties aplankyti. Kai grįšiu į Lietuvą, sudarysiu naujų. Kol kas užteks ir tų, kuriuos turiu“, – sakė Tailande iki gegužės su šeima pabūti planuojantis lietuvis.

K.Žukausko nuotr./Kauno „senukas“
K.Žukausko nuotr./Kauno „senukas“
K.Žukausko nuotr./Kupiškis ir jo skulptūros
K.Žukausko nuotr./Kupiškis ir jo skulptūros

Pernai Valstybinis turizmo departamentas jo žemėlapį Lietuvon.lt buvo nominavęs vienu sėkmingiausių 2016 m. turizmo projektų. Panašu, kad tarp nominantų K.Žukauskas gali būti ir 2017-aisiais. Juk ir nauja jo galvoje gimusi idėja yra puiki vietinio turizmo skatintoja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis