Pareigas palieka agentūros „Keliauk Lietuvoje“ vadovas

Ekonomikos ir inovacijų ministerijai pavaldžios viešosios įstaigos „Keliauk Lietuvoje“ vadovas Dalius Morkvėnas nuo gruodžio 15 dienos palieka savo pareigas, rašoma pranešime spaudai.
Dalius Morkvėnas
Dalius Morkvėnas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Esame dėkingi D.Morkvėnui už trejų metų darbą ir indėlį kuriant šią turizmo skatinimo agentūrą, kuri atlieka reikšmingą darbą plėtojant šalies rinkodarą ir turizmo sektorių. Dėl COVID-19 pandemijos Lietuvos turizmo sektoriui šiuo metu kyla kaip niekad daug sunkumų, todėl ministerija dės visas pastangas stiprindama „Keliauk Lietuvoje“ ir ieškodama naujo agentūros vadovo“, – sakė ekonomikos ir inovacijų viceministras Vincas Jurgutis.

Viešoji įstaiga „Keliauk Lietuvoje“ buvo sukurta, pertvarkius buvusį Turizmo departamentą.

Anot D.Morkvėno, pastarųjų trejų metų agentūros darbai atnešė reikšmingų pokyčių Lietuvos turizmo rinkodaroje, pavyko sukurti efektyvias didelių auditorijų kampanijas, išskirtinius turizmo rinkodaros kūrybinius sprendimus.

„Turizmo rinkodarą perkėlėme į naują kokybinį lygį. Agentūra pradėjo turizmo sektoriaus analizės reformą, siekdama duomenimis pagrįstų sprendimų – ekonominių, turistų srautų, rinkų, vartotojų tyrimų sėkmingai šalies bei verslo rinkodarai. Taip pat pradėjome savivaldybių turizmo infrastruktūros vertinimą ir sisteminių pokyčių inicijavimą, o tai paskatino šalies savivaldybes pasitempti vystant turizmo objektus, pradėjome turizmo skaitmeninimą ir atvėrėme įvairius turizmo duomenis“, – sako D.Morkvėnas.

Nuo gruodžio 15 dienos laikinai „Keliauk Lietuvoje“ vadovaus agentūros Turizmo rinkų skyriaus vadovė Olga Gončarova. Naujojo agentūros vadovo bus ieškoma konkurso būdu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis