Apklausoje dalyvavo 1310 profesionalių turizmo sferos atostovų, kurie įvertino BRICS – Brazilija, Rusija, Indija, Kinija ir PAR – šalis, remiantis jų svarba vidaus ir išorės turizmui.
26% respondentai tikino, jog Kinija – pati įdomiausia išorės turizmo rinka, dar 24% žmonių – Kinija antroje vietoje. Be to, 28% apklaustųjų mano, kad Kinija yra pati svarbiausia rinka vidaus turizmui, dar 26% mano, jog ši šalis užima antrąją vietą šioje kategorijoje.
Po Kinijos „išorės turizmo“ kategorijoje išsirikiavo Rusija, Brazilija, Indija ir PAR. O „vidaus turizmo“ kategorijoje Brazilija ir Rusija apsikeitė vietomis.
Po BRICS grupės šalių seka SLIMMA grupė – Šri Lanka, Indonezija, Malaizija, Meksika ir Argentina. Šios šalys sudaro antrąjį besivystančių turizmo šalių bloką. Šiemet, anot tyrėjų, čia pirmauja Argentina, po jos eina Meksika, Šri Lanka, Indonezija ir Malaizija.
Anot tyrimo ataskaitos, besiformuojančios ir besivystančios rinkos ekonomikos šalys pradėjo daryti įtaką globaliai kelionių industrijai – apie 63% visų respondentų pareiškė, jog pastaruoju metu peržiūri savo verslus, atsižvelgdami į minėtų regionų tendencijas. Jie keičiasi norėdami laimėti klientus iš besivystančių regionų.
Be to, ekspertai paskelbė ir didžiausią turistinį potencialą turinčias šalis – Tailandas, Jungtiniai Arabų Emyratai, Pietų Korėja, Čilė, Nigerija ir Singapūras. Ypatingas dėmesys atkreiptas į Nigeriją ir jos kino industriją, jau įgavusią Nollywood vardą, ir sėkmingai prisidedančią prie šalies turizmo sektoriaus plėtros. Kinas ir galimybė jame nusifilmuoti bei jo išpopuliarintos vietos, vertybės ir įdomybės vilioja į Nigeriją vis daugiau turistų.
Pietų Korėjos turistinis potencialas taip pat labai sėkmnigas – ekspertai mano, jog ši kryptis greitu metu labai greitai išsivystys stiprių socialinių žiniasklaidos priemonių dėka. Be to, čia sparčiai populiarėja nauja muzikos kryptis – K-Pop.
Turizmo plėtra pranašaujama ir Libijai. Tarp šios šalies privalumų minimi 1800 km paplūdimių, istorinis Romos imperijos laikų palikimas ir netolima Europos kaimynystė. 56% apklaustųjų mano, jog Libija turi visas galimybes tapti madinga ir populiaria kelionių kryptimi, jei valstybėje stabilizuosis politinė padėtis bei bus pagerinta turizmo infrastruktūra. Pavyzdžiais Libijai minimas Vietnamas ir Kroatija – šalys, kurios iš konflikto zonų sugebėjo tapti populiariomis poilsio kryptimis.