Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Paskelbtos geriausią ir prasčiausią reputaciją pasaulyje turinčios šalys

Japonija išliko šalimi, kurios tarptautinė reputacija pasaulyje – pati geriausia. Tai rodo „The FutureBrand Country Index“ tyrimas, kurio rezultatai skelbiami jau penktus metus iš eilės.
Kiote žydinčios sakuros sutraukia minias japonų ir turistų
Japonija / 123rf.com nuotr.
Temos: 2 Japonija Turizmas

Vertinant 75 šalių reputacijas, buvo atsižvelgta į daugybę kriterijų, tokių kaip turizmo potencialas, gyvenimo kokybė, aplinkosauga, paveldas, verslo potencialas ir pan. Visame pasaulyje buvo apklausti 2,5 tūkst. žmonių, kurie kiekvieną šalį vertino pagal minėtus kriterijus.

Pirmoje vietoje išliko Japonija. Tyrimo autoriai teigia, kad jai išlaikyti top poziciją padėjo turtinga kultūra, aukšta gyvenimo kokybė, gamtos grožis ir paveldas. Po Japonijos rikiuojasi Norvegija ir Šveicarija, penketuką užbaigia Švedija ir Suomija.

Autorių teigimu, šių metų tendencija – apklausos dalyviai pabrėžė didesnę sąmoningumo, atsakingo vartojimo, nuotolinio darbo, trumpų projektų ekonomikos svarbą. Geriau buvo vertinamos ne turtingesnės šalys, o tos, kurios gali pasiūlyti turtingesnį gyvenimo būdą savo gyventojams.

Iš TOP10 šiemet iškrito JAV – praradusi penkias pozicijas šalis liko 12-a. Lietuva į sąrašą nebuvo įtraukta, tačiau kaimyninė Lenkija jame užėmė 44 vietą.

Prasčiausią reputaciją turinčiomis šalimis įvardintos Irakas, Ukraina ir Pakistanas.

TOP10 geriausią reputaciją turinčių šalių

  1. Japonija
  2. Norvegija
  3. Šveicarija
  4. Švedija
  5. Suomija
  6. Vokietija
  7. Danija
  8. Kanada
  9. Austrija
  10. Liuksemburgas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos