Kartais klausimai ir pasiūlymai tikrai negali nestebinti. Štai vienas turistų minėtos interneto svetainės komandos prašė pašalinti vieną jam neįtikusį žirgą Dominikos respublikos viešbutyje. Pasirodo, jodinėdamas šiuo žirgu turistas taip nusitrynė minkštąją kūno vietą, jog nusprendė, kad žirgas nevertas būti šiame viešbutyje. Savo žodžių patvirtinimui turistas portalui atsiuntė „pažeistos vietos“ nuotrauką.
Kitas turistas turėjo perdėm išpuoselėtą skonio jausmą, jis skundėsi, jog viename Austrijos viešbučių kambario užuolaidos nedera su paklodėmis ir griauna harmonijos jausmą.
Dažnai turistai kreipiasi į portalo komandą ir su asmeniniais prašymais bei pastebėjimais. Vienas britas prašė rezervavimo sistemos operatoriaus pakeisti jo pavardę kodiniu pavadinimu, mat poilsiauti jis keliavo su žmona, tik ne savo, o sūnaus. Kitas klientas, matyt, persekiojamas didžiulio pavydo, reikalavo atleisti viešbučio animatorių, mat jis ne taip kaip reikia nužiūrėjo jo draugę.
Romantika atostogų metu, apskritai, pražysta itin spalvingai – vienas LastMinute.com klientas parašė jiems labai sentimentalų laišką, prašydamas vienos „labai žavios ir nepakartojamo žvilgsnio“ moters, sutiktos atostogų metu, telefono ar adreso, tačiau jis taip ir nesugebėjo prisiminti nei kur nei kada ją buvo sutikęs.
Paprastesni turistų klausimai taip pat negali nestebinti – jie gali paprašyti agentūros užtikrinti žalios zonos buvimą viešbutyje arba pateikti jūros vandens temperatūras Marakešo (Maroko sostinė gerokai nutolusi nuo jūros) apylinkėse.