Skelbiama, kad tą lemtingąjį penktadienį jūroje siautė stipri audra, o danguje žaibavo. Vienas iš žaibų pataikė į laivą, dėl šios priežasties jame sugedo visi navigacijos prietaisai. Darbinga liko vienintelė GLANASS sistema. Jachtos „Skorpius“ kapitonas Sergėjus Nizovcevas su sausuma susisiekė tik po kelių dienų, liepos 16-ąją. Jis pasakojo, kad incidento metu niekas nenukentėjo ir visi liko gyvi bei sveiki. Kapitonas taip pat pabrėže, kad jo įgula netiki legendomis apie Bermudų trikampį ir prietarais apie Penktadienio 13-ąją.
Vis dėlto, audros metu, pasak kapitono, įgula nustebusi stebėjo iš jūros į viršų kylančius vertikalius debesis, panašius į rūko sieną ir švytinčius žiedus virš vandenyno, kurie tai atsirasdavo tai dingdavo.
Be kita ko, ištrūkti iš Bermudų trikampio „Skorpius“ nepajėgė ir iki sugendant navigacijos prietaisams. Jūrininkams trukdė nuolat besikeičiančios srovės bei vėjo kryptys. Jachta nesugebėjo pasipriešinti gamtos jėgoms net su pilnu pajėgumu įjungtu varikliu. Iki šiol ji lieka kažkur vienoje vietoje – 27 laipsnių rajone, 9 minutės Šiaurės platumos, 64 laipsniai ir 50 minučių Vakarų ilgumos.
Ištrukęs iš Bermudų „Skorpius“ turėtų plaukti Islandijos link. Ekspedicijos svetainėje skelbiama, kad per 365 dienas ji planuojanti apiplaukti Pietų ir Šiaurės ašigalius, taip pasiekdama pasaulinį rekordą – dvi kelionės aplink pasaulį per vienerius metus. Jei jūrininkams pavyks įvykdyti savo planus, tai kelionės trukmė, maršruto ilgis ir kai kurios atkarpos taip pat taps naujais pasauliniais rekordais.
Rusų jachta „Skorpius“ į savo kelionę leidosi 2011-ųjų rugsėjo 18-ąją, išplaukdama iš Sočio uosto. Pirmąją kelionės dalį – aplink Pietų ašigalį – jachta jau įveikė, nepaisant to, jog 2012 balandį kažkur netoli Antarktidos „Skorpius“ neilgam pasimetė.