Pigių skrydžių bendrovė „Norwegian Air Shuttle“ prašo teismo apsaugos nuo bankroto

Dėl išlikimo kovojanti pigių skrydžių bendrovė „Norwegian Air Shuttle“ Airijoje teismo paprašė apsaugos nuo bankroto dviem iš savo pagrindinių patronuojamųjų įmonių, tikėdamasi pakankamai ilgam užsitikrinti apsaugą nuo kreditorių, kad būtų įmanoma rasti sprendimą dėl finansinio restruktūrizavimo.
Norwegian Air Shuttle
Norwegian Air Shuttle / Bendrovės nuotr.

Skolų dar prieš pandemiją apkrauta bendrovė, kaip ir kiti oro vežėjai, smarkiai nukentėjo dėl apribojimų, kurie buvo nustatyti siekiant pažaboti naujojo koronaviruso plitimą.

Lapkričio 9 dieną trečia pagal dydį Europos pigių skrydžių bendrovė sulaukė naujo smūgio, kai Norvegijos vyriausybė, anksčiau šiais metais bendrovei suteikusi 3 mlrd. kronų (277 mln. eurų) vertės garantijų, atsisakė skirti daugiau lėšų.

Todėl oro bendrovė nusprendė Airijoje prašyti teismo apsaugos nuo bankroto dviem savo patronuojamosioms įmonėms: „Norwegian Air International“, kuri vykdo didelę dalį oro vežėjos tarptautinių skrydžių, ir „Arctic Aviation Assets“, kuri tvarko jos orlaivių parką.

Mūsų tikslas – su suinteresuotosiomis šalimis rasti sprendimus, kurie mums leisti tapti finansiškai stipresne ir saugesne oro bendrove,

„Sprendimą pagal Airijos įstatymus siekti apsaugos, kad būtų galima įvykdyti reorganizaciją, priėmėme siekdami užtikrinti „Norwegian“ ateitį“, – pareiškė oro bendrovės vadovas Jacobas Schramas.

„Mūsų tikslas – su suinteresuotosiomis šalimis rasti sprendimus, kurie mums leisti tapti finansiškai stipresne ir saugesne oro bendrove“, – pridūrė jis.

Dėl pandemijos, kuri buvo iš esmės paralyžiavusi oro eismą visame pasaulyje, jau žlugo nemažai oro vežėjų, įskaitant Čilės ir Brazilijos oro bendrovę LATAM, Kolumbijos „Avianca“, Pietų Afrikos „South African Airways“ ir „Comair“, taip pat Didžiosios Britanijos „Flybe“.

Skrydžius tebevykdančios oro bendrovės iki šiol išsilaikė versle tik panaikinusios dešimtis tūkstančių darbo vietų.

Metų pradžioje „Norwegian“ vykdė skrydžius 140 orlaivių ir turėjo 10 tūkst. darbuotojų. Dabar įmonėje tebedirba tik 600 darbuotojų, o skrydžius vykdo tik šeši orlaiviai.

Trečiadienį bendrovė pareiškė tęsianti veiklą, kol vyks derybos dėl jos finansinės padėties.

„[Restruktūrizavimo] procesas turėtų tęstis iki penkių mėnesių“, – per spaudos konferenciją pareiškė J.Schramas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs