Dauguma žmonių mano, kad giedromis, saulėtomis dienomis yra geriausios sąlygos skraidyti, tačiau jei per karšta, gali kilti problemų.
Dėl karščio oras tampa retesnis, o tai sumažina lėktuvams pakilti reikalingą keliamąją jėgą.
Kuo aukštesnė temperatūra, tuo lėktuvui sunkiau pakilti į kreiserinį aukštį.
Kathleen Bangs, buvusi komercinės aviacijos pilotė, o dabar „FlightAware“ atstovė spaudai, teigė, kad šaltesnės dienos iš tikrųjų yra daug palankesnės skraidymui.
Ji „Japan Times“ sakė: „Kuo karštesnis ir drėgnesnis aplinkinis oras, tuo labiau prastėja orlaivio variklio ir lėktuvo sparno charakteristikos. Lėktuvai geriausiai veikia esant vėsiai ar šaltai temperatūrai, nes padidėja oro tankis“.
Kuo aukštesnė temperatūra, tuo lėktuvui sunkiau pakilti į kreiserinį aukštį.
Bijanas Vasighas, Embry-Riddle aeronautikos universiteto Deitona Biče (Floridos valstija) ekonomikos ir finansų profesorius, paaiškino, nuo kokios temperatūros lėktuvai pradeda patirti sunkumų.
O kadangi šią vasarą Europoje jau dabar nuo karščio nukenčia kelionės, prie to greitai gali prisidėti dar daugiau problemų.
Jis pridūrė: „Kai temperatūra viršija 39 laipsnius Celsijaus, oro transporto bendrovėms iš tiesų kyla problemų“.
Kiti pilotai anksčiau ragino keleivius užsisakyti skrydžius, kurie prasideda anksčiau ryte, nes tada oras būna vėsiausias.
Dėl to skrydžiai gali būti mažiau turbulentiški, be to, lėktuvui lengviau pakilti.
Pilotas Jerry Johnsonas paaiškino, kad oras keičiasi visą dieną, todėl po pietų skrydžiai dažnai būna neramūs.
Jis leidiniui „Reader's Digest“ pasakojo: „Jei esate nervingas keleivis, užsisakykite rytinį skrydį. Vėliau, įkaitus žemei, oras tampa gūsingesnis, o po pietų daug dažniau griaudės perkūnija“.
Nors skrydžiai atšilus orams gali būti šiurkštesni, jie vis tiek yra saugūs.
Pilotas Eseras Aksanas „Sun Online Travel“ sakė: „Mėtosi daiktai, krenta žmonės ir panašiai. Tai didžiausia problema žmonėms, kai kyla turbulencija. Dėl šios priežasties žmonės susižeidžia, tačiau lėktuvo apgadinimai nėra dažni“.