Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Pirmiausia bus atsiskaitoma su „Fresh Travel“ kreditoriumi, paskui – su kelionių pirkėjais

Žlugusios kelionių organizatorės „Fresh Travel“ kreditoriui reikalaujant savo pinigų, jos keliones pardavinėjusios įmonės „Cherry Media“ vadovas tikisi su advokatais iki trečiadienio vakaro rasti sprendimą, kaip grąžinti pinigus keliones pirkusiems keliautojams.
„Plius Travel“ svetainė
„Plius Travel“ svetainė / „Plius Travel“

„Fresh Travel“ apyvartinių lėšų skolinęs Artūras Laktionkinas BNS patvirtino, kad žlugusi kelionių organizatorė jam skolinga 265 tūkst. litų – pagal jam išduotus vekselius pradėtas skolos išieškojimas.

„Tai yra visa mano paskolinta pinigų suma įmonei „Fresh Travel“. Lėšas įmonė naudojo apyvartinėms lėšoms papildyti, atsiskaityti už skrydžius“, – BNS sakė A.Laktionkinas.

Jo teigimu, jis „Fresh Travel“ skolino savo asmenines lėšas. Pasak A.Laktionkino, įmonė su apyvartinių lėšų trūkumu susidūrė liepą, tačiau problemas pavykdavo išspręsti. Jis neatmetė, kad prie „Fresh Travel“ nemokumo galėjo prisidėti ir „Cherry Media“, kuri nepervedė surinktų pinigų kelionių organizatorei ir ji negalėjo atsiskaityti už skrydžius.

Taip pat skaitykite: Dėl „Freshtravel“ bankroto nukentėjusiųjų skaičius išaugo dvigubai – iki 2319.

Sąskaitoje – 160 tūkst. eurų

„Cherry Media“ sąskaitose dabar yra apie 160 tūkst. eurų (552 tūkst. litų), pervestų už būsimas „Fresh Travel“ keliones.

„Intensyviai dirbame su advokatais ir ieškome sprendimo, kaip atsiskaityti su klientais. Paaiškėjo, kad Lietuvoje tokio precedento ir teismo išaiškinimo nėra. Tikimės, kad iki trečiadienio vakaro pavyks rasti kažkokią išeitį“, – BNS sakė „Cherry Media“ vadovas Vilius Juraitis, kuriam padeda advokatų kontora „MAQS Law Firm“.

Dėl „Fresh Travel“ nemokumo nukentėjo daugiau kaip 2,3 tūkst. klientų. „Cherry Media“ skaičiavimais, per portalus beta.lt ir grupinis.lt keliones įsigijo apie 1,2 tūkst. žmonių.

Turizmo departamentas kreipėsi į Generalinę prokuratūrą dėl galimai neskaidrios „Fresh Travel“ veiklos ir lėšų panaudojimo. „Fresh Travel“ apie savo nemokumą paskelbė praėjusį penktadienį, tą pačią dieną Turizmo departamentas sustabdė įmonės veiklos pažymėjimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos