Šiuo traukiniu vyks užsienio bei Lietuvos turistai. Kelionė – dalis 12 dienų turo, kuris prasidės Estijoje ir pasibaigs Lenkijoje.
Kelionės metu turistai keliaus išimtinai bėginiu transportu – taip su Talinu susipažins per tramvajaus langą, Estijos ir Latvijos sieną kirs važiuodami apleistu geležinkeliu su dabar tik filmuose matoma rankine drezina, o Lietuvoje kelionei pasirinktas išskirtinis geležinkelio ruožas iš Šiaulių į Sovetską.
Kelionės metu turistai keliaus išimtinai bėginiu transportu.
Tai vienas iš įdomiausių geležinkelio ruožų Lietuvoje – čia yra pats aukščiausias geležinkelio tiltas Lietuvoje, stotys statytos tiek Nepriklausomos Lietuvos periodu, tiek sovietmečiu, o pačios kelionės metu kertama buvusi Lietuvos ir Vokietijos siena.
Kelionės geležinkeliu – industrinio turizmo sritis – yra ypač populiarios Vakarų šalyse, kaip pavyzdį galėtume pateikti, kad muziejinius geležinkelius bei geležinkelių muziejus Didžiojoje Britanijoje kasmet aplanko 15 mln. lankytojų (D.Britanijos gyventojų skaičius – 60 mln.), o kartu tai viena brangiausių turizmo rušių – kai kurios kelionės geležinkeliais asmeniui kainuoja 10 000 EUR ir daugiau.
Lietuvoje oficialiose turizmo strategijose neegzistuoja nišinio turizmo rušys, – sako kelionių agentūros superkelionės.lt direktorius Udrius Armalis. Tuo tarpu nišinis turizmas yra žymiai naudingesnis Lietuvai – 2008 metais mūsų kelionių agentūros rengtas dviejų savaičių geležinkelio turo po Lietuvą, Latviją ir Estiją vertė buvo 250 000 litų, kai tuo tarpu tradiciniai turai tetrunka ne daugiau kaip 5 dienas ir jų vertė yra ne daugiau kaip 50 000 litų, o kelionės metu apsiribojama Vilniaus bei Kryžių kalno apsilankymu, sako Udrius Armalis.
Traukinys iš Šiaulių išvyksta liepos 21 d., 12:06 su sustojimais Lyduvėnuose, Viduklėje, Tauragėje, Laugsargiuose bei Pagėgiuose.