Po šešerių metų pertraukos į Egiptą grįžta turistai iš Rusijos

Pirmadienį po šešerių metų pertraukos Egipte nusileido lėktuvas su turistais iš Rusijos, pranešė Rusijos civilinės aviacijos pareigūnas.
Šarm aš Šeicho kurortas Egipte
Šarm aš Šeicho kurortas Egipte / Shutterstock nuotr.

Maskva uždraudė tiesioginius skrydžius į Egiptą, kai 2015 metų spalio mėnesį buvo numuštas iš populiaraus Raudonosios jūros kurorto Šarm el Šeicho pakilęs keleivinis lėktuvas. Per incidentą žuvo visi 224 orlaivyje buvę žmonės.

Pirmadienį „EgyptAir“ orlaivis iš Rusijos sostinės į Hurgadą atgabeno 300 turistų, o antradienį planuojamas antrasis skrydis, kuriuo Rusijos poilsiautojai pasieks populiarųjį Šarm el Šeicho kurortą.

„EgyptAir“ generalinis direktorius Amras Abuleneinas teigė naujienų agentūrai AFP, kad nacionalinė oro vežėja „EgyptAir“ iš viso vykdys po septynis skrydžius per savaitę tarp Maskvos ir Hurgados bei Šarm el Šeicho.

Anot Rusijos naujienų agentūros „Tass“, praėjusio mėnesio pabaigoje Rusijos delegacija apžiūrėjo oro uostus ir kurorto viešbučius, kad patikrintų saugumo ir sveikatos procedūras.

Prieš šešerius metus įvykdyta ataka, už kurią atsakomybę prisiėmė džihadistų grupuotė „Islamo valstybė“, sudavė skaudų smūgį Egipto ekonomikai labai svarbiai turizmo pramonei, o krizę dar labiau sustiprino COVID-19 pandemija.

Pernai prasidėjus koronaviruso pandemijai, Egipto ekonomika buvo sustabdyta nuo kovo iki liepos.

2019-aisiais, iki prasidedant pandemijai, turizmui teko apie 12 proc. Egipto bendrojo vidaus produkto (BVP).

Po ilgo politinio nestabilumo laikotarpiu, sektoriaus tais metais generuotos pajamos išaugo iki 13 mlrd. JAV dolerių.

Visgi 2020-aisiais – metais, kai Egiptas iš pradžių tikėjosi tolesnio atsigavimo iki 16 mlrd. JAV dolerių, – turizmo sektoriaus pajamos sumenko iki 4 mlrd. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis