Popiežiaus viešnagė daliai viešbučių žada papildomą pelną

Rudenį Lietuvoje paprastai senkant turistų srautui, šiemet dalis viešbučių ir kitų apgyvendinimo įstaigų gali tikėtis didesnio pelno dėl popiežiaus Pranciškaus vizito rugsėjį, rašo „Lietuvos rytas“.
Popiežius Pranciškus
Popiežius Pranciškus / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Pasak dienraščio, nakvynės jau dabar dairosi tikintieji iš užsienio valstybių, daugiausia – Lenkijos, o kai kuriuose viešbučiuose užsakyti jau visi kambariai, netgi sudaromi laukiančiųjų sąrašai, jei kas nors nuspręstų neatvykti.

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos (LVRA) prezidentė Evalda Šiškauskienė teigia, kad vis dėlto, nors vieni viešbučiai nebesutalpina visų norinčiųjų apsistoti, kitų savininkai kol kas stokoja klientų.

„Vilniaus centre, Senamiestyje viešbučiai toms dienoms užsakyti. Sujudimas dėl atvyksiančio popiežiaus juntamas jau seniai. Tačiau toliau nuo miesto centro esantys viešbučiai nepastebėjo ypatingo klientų susidomėjimo“, – dienraščiui sakė E.Šiškauskienė.

Anot jos, Kaune padėtis labai panaši. Laisvų vietų galima rasti toliau nuo centro esančiose apgyvendinimo įstaigose arba brangesniuose, labiau verslo atstovams skirtuose viešbučiuose.

BNS primena, kad popiežius Pranciškus Lietuvoje lankysis rugsėjo 22–23 dienomis. Vėliau jis vyks į Latviją ir Estiją.

Šventasis Tėvas Lietuvoje su prezidente Dalia Grybauskaite, valdžios ir visuomenės atstovais bei diplomatais. Popiežius lankysis Aušros vartų koplyčioje, Katedros aikštėje susitiks su jaunimu, viešės Vilniaus arkikatedroje, Okupacijų ir laisvės kovų muziejuje.

Jis taip pat vyks į Kauną, kur Santakos parke laikys šv. Mišias, vietos kurijos rūmuose pietaus su vyskupais, Kauno arkikatedroje susitiks su dvasininkais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis