Oro bendrovė „Air New Zealand“ ką tik paskelbė, kad nuo rugsėjo 17 d. pradės vykdyti pirmąjį skrydį be persėdimo iš Oklando (Naujoji Zelandija) į Džono F.Kenedžio tarptautinį oro uostą Niujorke. 14 207 km atstumas taps ketvirtuoju ilgiausiu skrydžio maršrutu pasaulyje, rašoma „Euronews“.
JAV keliautojai galės pasinaudoti tiesioginiu reisu, nes Naujoji Zelandija nuo gegužės 2 d. vėl bus atidaryta turistams.
„Air New Zealand“ generalinis direktorius Gregas Foranas sakė, kad tai bus naujasis pagrindinis oro linijų bendrovės maršrutas.
„Per pastaruosius kelerius metus neįtikėtinai daug dirbome, kad šis itin ilgas maršrutas taptų realybe – tai vienas ilgiausių maršrutų pasaulyje, trunkantis šiek tiek daugiau nei 16 valandų į šiaurę ir 17 su puse valandos į pietus.“
Oro bendrovės lėktuve „Boeing 787-9 Dreamliner“ bus 275 sėdimos vietos ir 13 „Skycouches“ – eilės po tris sėdynes, kurios gali virsti maža sofa.
Patyrę keliautojai dažnai diskutuoja: ar geriau, kad kelionė baigtųsi vienu ypu, ar per daug viename lėktuve sėdėti 17 valandų?
Kol svarstysite visus „už“ ir „prieš“, pateikiame šiuo metu pasaulyje ilgiausių kelionių lėktuvu sąrašą.
9. Oklandas–Doha („Qatar Airways“)
Trukmė: 16 val. 30 min.
8. Pertas–Londonas („Qantas Airways“)
Trukmė: 16 val. 45 min.
7. Londonas–Darvinas („Qantas Airways“)
Trukmė: 16 val. 55 min.
6. San Fransiskas–Singapūras („United Airlines“)
Trukmė: 17 val. 5 min.
5. Oklandas–Dubajus („Emirates Airlines“)
Trukmė: 17 val. 12 min.
4. Dalasas–Sidnėjus („Qantas Airways“)
Trukmė: 17 val. 15 min.
3. Hjustonas–Sidnėjus („United Airlines“)
Trukmė: 17 val. 30 min.
2. Los Andželas–Singapūras („Singapore Airlines“)
Trukmė: 17 val. 50 min.
1. Singapūras–Niujorkas („Singapore Airlines“)
Trukmė: 18 val. 7 min.
Kartais pilotams tenka susidurti ir su nepalankiomis oro sąlygomis, pavyzdžiui, stipriu vėju skrendant iš Los Andželo į Singapūrą. Tai reiškia, kad kai kuriais maršrutais skrydis gali užtrukti ilgiau.
Skrydžių maršrutus gali pailginti ir geopolitika. Dėl Rusijos invazijos į Ukrainą, ir po to uždarytos oro erdvės, kai kurių kelionių laikas pailgėja keliomis valandomis. Pavyzdžiui, „Finnair“ lėktuvų skrydžiai iš Suomijos į Bankoką ir Puketą ypač nukenčia dėl to, kad, norint apskristi Rusiją, reikia daryti didelį lankstą, o tai turi įtakos degalų sąnaudoms ir oro linijų darbuotojams.