Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pora išleido 11 tūkst. eurų „Airbnb“ būstui, kuris neegzistuoja

Atostogų į Ibisą nuvykusi britų pora suprato, kad dviem savaitėms išsinuomoto prabangaus būsto tiesiog nėra. 10 tūkst. svarų sterlingų (11,3 tūkst. Eur) atiteko sukčiams, kurie apsimetė „AirBnb“ nuomotojais.
Pora išleido 11 tūkst. eurų „Airbnb“ būstui, kuris neegzistuoja
Pora išleido 11 tūkst. eurų „Airbnb“ būstui, kuris neegzistuoja / Nuotr. iš feisbuko

Ianas ir Denise Felthamai iš Londono nusprendė šio rudens atostogoms išsinuomoti prabangius apartamentus Ispanijos kurorte. Jie pasirinko būstą, kuris siūlė sūkurinę ir turkišką vonias, privatų liftą į VIP kambarius „Las Boas“ komplekse Ibisoje. Atrodė, idealų būstą senjorai rado „Airbnb“ platformoje.

Porai užsisakant net nekilo abejonių, kad galėtų būti kas nors ne taip. Prie apartamentų buvo palikti 37 įvertinimai, būstas vertintas penkiomis žvaigždutėmis. Pora pasiėmė savo du šuniukus – Jorkšyro terjerus – ir išvyko atostogų.

Atvykę į Ispanijos salą ir į „Las Boas“ kompleksą, iš administratorės jie išgirdo, kad tokių apartamentų kaip „VIP Penthouse“ čia išvis nėra. 75-erių Ianas britų „The Sunday Times“ pasakojo: „Pastate gyvenantis vyriškis sakė, kad turistai nuolat čia pasirodo, ir tai yra labai didelė problema.“

Porai neliko nieko kito – teko skubiai ieškoti kitos nakvynės, o turint du šunis tą padaryta nėra lengviausias uždavinys. Artimiausią vietą nakvynei, kurioje priimama su augintiniais, jie rado už 65 km. Kiekviena naktis ten atsiėjo 200 svarų (225 Eur).

Pora vėliau pasakojo, kad pirmieji įtarimai dėl būsto jiems kilo tada, kai jie nesulaukė detalių artėjant kelionei. Jie bandė paskambinti nuomojančiai įmonei, kuri registruota Talande, bet negalėjo susisiekti. Ianas galiausiai paprašė draugo Ibisoje, kad šis nueitų į „Las Boas“. Čia jam administratorė pasakė, kad tokio būsto nėra.

Britai dėl to kreipėsi į „AirBnb“, tačiau iš jų atstovų išgirdo, kad kompensaciją pora gautų tik tada, jeigu su žmona pasirodytų prie užsakytų apartamentų ir tada jų negautų. Taip ir buvo – pora nuskrido į Ibisą ir ten negavo užsakyto buto.

Kurį laiką apartamentų skelbimas vis dar buvo „AirBnb“. „The Times“ dėl to susisiekė su bendrove, ir tada iškart skelbimas dingo, o Felthamams pasiūlyta kompensacija.

„AirBnb“ atstovas teigė, kad šios situacijos tvarkymas neatitiko jų „įprastinių aukštų standartų“. Jie susisiekė su svečiais, atsiprašė ir grąžino visus pinigus. Skelbimas taip pat deaktyvuotas, „AirBnb“ sako patys dėl jo pradėję tyrimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas