„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Poros kelionė su „Ryanair“ užtruko 36 valandas – nuskraidino ne į tą salą

37 m. Martynas Gray ir 38 m. Emma Gatenby iš Darlingtono, Daramo grafystės, laukė keturių dienų atostogų Gran Kanarijoje. Tačiau jie sako, kad jiems prireikė papildomų 36 valandų, kol pasiekė viešbutį, nes lėktuvas turėjo nusileisti kitoje saloje, rašoma „The Sun“.
Lansarotė
Lansarotė / 123RF.com nuotr.

Pora sako, kad sekmadienį, rugsėjo 25 d., jie pakilo iš Niukaslo oro uosto ir dėl audros Gran Kanarijoje buvo nukreipti į Lansarotę, o paskui daugiau nei valandą skraidė aplink ją.

Martynas sakė, kad jie buvo priversti du kartus keltis keltu ir sustoti Fuerteventūroje, kol galiausiai atvyko į Gran Kanarijos viešbutį.

Mechanikas ir autoserviso savininkas sakė: „Tai buvo toks didelis stresas, mums niekas nieko nesakė – tai labai apkartino visas atostogas. Labai laukėme kelionės, bet turėjome ten būti tik keturias dienas, todėl kelionė į viešbutį užtruko beveik pusę atostogų.“

123RF.com nuotr. / Lansarotė, Ispanija
123RF.com nuotr. / Lansarotė, Ispanija

„Mus nukreipė į Lansarotę, o lėktuvo įgula liepė pasiimti lagaminus kaip įprastai. Visi bandė patekti į „Ryanair“ skyrių ir paklausti, kas vyksta, bet jie negalėjo mums pasakyti. Buvo tiesiog chaosas, ten taip pat buvo vyresnių porų ir moteris su kūdikiu.“

Martynas sako, kad galiausiai jiems buvo liepta sėsti į autobusus ir vykti į keltų terminalą, kur jie daugiau nei valandą buvo palikti lauke po lietumi.

Jis pridūrė: „Galiausiai mus įsodino į autobusus, kad galėtume persikelti į keltą, bet niekas nežinojo, kad mes atvykome, todėl nežinojo, ar turime mokėti, ar ne. Visi laukėme lauke per lietų daugiau nei valandą, kol galiausiai įlipome į keltą ir išplaukėme į Fuerteventūrą. Iš esmės apkeliavome visas Kanarų salas!“

123rf.com / Fuerteventūra
123rf.com / Fuerteventūra

Martynas teigė, kad „Ryanair“ darbuotojų, galinčių jiems padėti ar pasakyti, kur keliauti, nebuvo, todėl jiems teko pasikliauti kitais keleiviais, kad išsiaiškintų, kas vyksta.

Mums prireikė 36 valandų, kad pasiektume savo viešbutį, todėl turėjome tik dvi pilnas atostogų dienas.

Jis pasakojo: „Jie apgyvendino mus viešbutyje nakčiai prieš tai, kai turėjome keltis kitu keltu į Gran Kanariją, bet niekas mums nepasakė, kada jie atplauks mūsų pasiimti, tai sužinojome tik iš poros, sutiktos per pusryčius. Esu įsitikinęs, kad kiti žmonės autobuso nesulaukė.

Mums prireikė 36 valandų, kad pasiektume savo viešbutį, todėl turėjome tik dvi atostogų dienas, tai buvo tiesiog košmaras.

Abu sunkiai dirbame ir nesame buvę kartu taip ilgai, todėl labai to laukėme. Tai mane atbaido nuo to, kad daugiau niekada nesinaudočiau „Ryanair“ paslaugomis – jų elgesys buvo siaubingas.“

Rugsėjo 25 d. Ispanijos meteorologijos agentūros paskelbė raudonąjį orų pavojų Gran Kanarijoje, dėl to buvo atšaukta daugiau kaip 140 skrydžių visoje Kanarų salų teritorijoje.

123rf.com nuotr. / „Ryanair“ orlaivis
123rf.com nuotr. / „Ryanair“ orlaivis

Anksčiau išplatintame „Ryanair“ pareiškime apie minėtą skrydį atstovas spaudai teigė: „Šis skrydis iš Niukaslo į Gran Kanariją (rugsėjo 25 d.) buvo nukreiptas į Lansarotę dėl blogų oro sąlygų, kurios visiškai nepriklausė nuo „Ryanair“.

Nukentėjusiems keleiviams buvo pranešta ir suteikta nakvynė, o kitą dieną, pagerėjus oro sąlygoms, jie buvo pervežti į Gran Kanariją (rugsėjo 26 d.). Nuoširdžiai atsiprašome klientų už visus nepatogumus, patirtus dėl šių oro sąlygų sutrikimų.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“