Kalbėdamas su žiniasklaida, taip pat ir savo bei įmonės socialinio tinklo „Facebook“ paskyrose bendrovės „Voyage-Voyage“ akcininkas ir direktorius Darius Tolušis tvirtina, jog su klientais nuolat bendrauja.
Tačiau 15min.lt kalbinti turistai tvirtino negalintys prisiskambinti nė vienu nurodytu telefonu, o į išsiųstus elektroninius laiškus negaunantys atsakymo.
Savo asmeninių duomenų nepanorusi viešinti viena iš „Voyage-Voyage“ kelionę į Kiniją pirkusių klienčių sakė iš pradžių dar tikėjusi, kad bendrovės savinininkas D.Tolušis pasirūpins klientais ir į kelionę ji su draugų kompanija išskris laiku.
„Tačiau po geros savaitės betikslio susirašinėjimo ir miglotų frazių nusprendėme vykti savarankiškai. Bilietus buvome nusipirkę ne per „Voyage-Voyage“, tad jie niekur nedingo. Tačiau pikta, kad paslaugomis, kuriomis žadėjo pasirūpinti kelionių organizatorius ir už kurias buvome sumokėję, dabar turime rūpintis patys“, – piktinosi moteris.
Panašiai žada elgtis ir Inga, kuriai kelionių organizatoriaus bėdos sugadino povestuvinę kelionę.
„Mūsų kelionė turėjo įvykti gegužės 4-22 dienomis. Pirmiausia planavome šešioms dienoms vykti į Šri Lanką, o tuomet – į Maldyvus. Viską pirkome iš „Voyage-Voyage“. Tai turėjo būti mūsų povestuvinė kelionė“, – pasakojo būsima nuotaka.
Tik balandžio 13 d. D.Tolušis atsiliepė, tačiau tegalėjo pranešti, kad naujienų turės po balandžio 20 d. O iki to laiko geriau jam neskambinti.
Moteris neslėpė, jog kelionių organizatorių rinkosi kruopščiai – apie D.Tolušio įkurtą įmonę puikiai atsiliepė ne tik interneto komentatoriai, bet ir draugai, anksčiau ne kartą pirkę keliones, kurias organizavo „Voyage-Voyage“ darbuotojai.
Todėl žinia apie tai, kad įmonei laikinai sustabdyta veikla, buvo netikėta. Dar labiau nustebino įmonės vadovo elgesys.
„Intensyviai bandėme prisiskambinti gerą savaitę visais žinomais numeriais, tačiau niekas nekėlė ragelio. Tik balandžio 13 d. D.Tolušis atsiliepė, tačiau tegalėjo pranešti, kad naujienų turės po balandžio 20 d. O iki to laiko geriau jam neskambinti. Galima sakyti, kad informacijos turistams jis neteikia ir tikrai nesistengia, kad visi įsigijusieji keliones į jas išvyktų laiku“, – kalbėjo Inga.
Jai pikčiausia, kad balandžio 2-ąją pervedė visą likusią sumą už kelionę – tuomet buvo likęs lygiai mėnuo iki jų povestuvinės kelionės.
„Kitą dieną sulaukėme oficialaus įmonės laiško, kuriame nurodyta, kad bendrovė nebegali vykdyti finansinių įsipareigojimų, todėl, nepaisant to, kad turime skrydžio bilietus, įmonė negali užtikrinti, kad nuvykus į šalį mums bus suteiktos visos įsigytos paslaugos“, – gautą laišką, prilygusį perkūnui iš giedro dangaus, citavo pašnekovė.
Kadangi ši kelionė – seniai planuota, Inga su būsimu vyru į ją ketina vykti savarankiškai. „Grįžę pateiksime pretenzijas ir lauksime kompensacijos. Sumokėti pinigai tikrai labai dideli, tad konsultuosimės ir su teisininkais“, – teigė „Voyage-Voyage“ klientė.
Dalis darbuotojų išėjo
„Voyage-Voyage“ akcininkas ir direktorius D.Tolušis 15min.lt tvirtino tą patį, ką ir anksčiau – jis esą nuolat palaiko ryšį su klientais. Tačiau, kadangi dalis darbuotojų oficialiai atostogauja, kiti apsisprendė nebedirbti įmonėje ir jau parašė pareiškimus, visa komunikacija gula ant jo vieno pečių.
„Per dieną sulaukiu 20-30 skambučių, tad galbūt ne visiems spėju atsiliepti. Tačiau su žmonėmis komunikuojama.
Štai šiandien dvi poros nusprendė vykti į Maldyvus, nes turi bilietus. Sutarėme, kad už ten suteiktas paslaugas jie sumokės savo lėšomis, bet grįžę galės rašyti pretenzijas ir gauti kompensaciją – įmonė buvo apdrausta“, – kalbėjo „Voyage-Voyage“ vadovas.
Jis negalėjo pasakyti tiksliai, kiek žmonių yra įsigiję jo darbuotojų organizuotas keliones. „Nenoriu spekuliuoti skaičiais – tiksliai žinosiu po audito“, – teigė D.Tolušis.
Valstybinio turizmo departamento (VDT) duomenimis, tokių žmonių yra 170. Pretenzijas šiuo metu yra pateikę 16. Tačiau kiti dar turi laiko tai padaryti iki liepos 3 d. Akivaizdu, jog nemaža dalis kelionių organizatoriaus klientų laukia balandžio 20 d.
Skolų dydis neskelbiamas
Paklaustas, ar realu, kad įmonė atnaujintų veiklą, D.Tolušis nesileido į ilgas kalbas – vėl buvo paminėtas vidaus auditas ir tai, kad daroma viskas, jog problemos būtų išspręstos.
Tačiau ieškoti būdų, kaip išlipti iš finansinės duobės, egzotiškas keliones į Aziją organizuojanti bendrovė „Voyage-Voyage“ beveik nebeturi laiko – VTD įmonės veiklą sustabdė iki balandžio 20 dienos, t.y. ateinančio pirmadienio. Tądien bus priimtas sprendimas – suteikti įmonei antrą šansą ar veiklos pažymėjimo nebepratęsti.
Priminsime, kad dėl įtarimų, jog įmonės akcininkas ir vadovai galėjo iššvaistyti bendrovės lėšas, VTD kreipėsi į Generalinę prokuratūrą.
Departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė anksčiau teigė, jog iš „Voyage-Voyage“ akcininko ir direktoriaus D.Tolušio nesulaukia reikalingos informacijos apie dabartinę įmonės situaciją.
Dėl to sunku spręsti, ar išskirtines keliones į Aziją organizavusi bendrovė galės atnaujinti veiklą, ar bus priversta skelbti bankrotą.
„Voyage-Voyage“ akcininkas ir direktorius D.Tolušis šią savaitę paskelbė, kad įmonėje atliekamas vidaus auditas.
Ketvirtadienį jis lankėsi VTD, kur esą aptarė tolesnius veiksmus. „Rytoj bus dar vienas susitikimas, po kurio išplatinsime pranešimą spaudai“, – žadėjo įmonės vadovas.
VTD atstovė spaudai Edita Gaigalienė patvirtino, kad kelionių organizatoriaus direktorius buvo departamente, kur pateikė naujos informacijos.
„Duomenys pateikiami fragmentiškai, tikslinami kai kurie faktai. Pavyzdžiui, įmonės skolos užsienio partneriams“, – teigė VTD atstovė. Pasak jos, oficialus sprendimas dėl įmonės tolesnės veiklos, kaip ir numatyta, bus priimtas pirmadienį, balandžio 20-ąją. Jį priimant bus remiamasi iki tos dienos departamentą pasiekusia informacija apie „Voyage-Voyage“ finansinę būklę.