Prancūzijos televizijos studijoje – lietuviškas šakotis ir obuolių sūris

Priežastis Nr.1 aplankyti Lietuvą – Disnėjaus pasaulį primenanti Trakų pilis, Nr.2 – iškalbingas ir gerai įrengtas Okupacijų ir laisvės kovų muziejus, Nr.3 – Gintaro SPA, Nr.4 – „Le Sakotis“, Nr.5 – Halės turgus. Štai kokias idėjas savaitgaliui populiarioje dienos pokalbių laidoje ,,La Quotidienne“ nacionalinėje France 5 televizijoje pažėrė laidos vedėjai.
Prancūzijos nacionalinės televizijos studijoje – šakotis ir obuolių sūris
Prancūzijos nacionalinės televizijos studijoje – šakotis ir obuolių sūris

10 minučių trunkančioje laidos, surenkančios prie ekranų net 700 tūkst. žiūrovų auditoriją, rubrikoje negailima pagyrų Vilniui kaip itin žaliam miestui, puikiai derinančiam praeitį su modernumu, ir siūlančiam unikalią pramogą – skrydžius oro balionu virš UNESCO saugomo senamiesčio.

„Sėkmingai nusileidus galima iššauti ir šampano“, – skrydžių „krikšto“ tradicijoms neliko abejingi TV vedėjai. Laidoje apie Lietuvą jie šnekučiavosi studijoje pasipjaustę obuolių sūrio ir šakočio. „Kiek sausas, – įvertino pastarąjį. – Tikriausiai derėtų jį pamirkyti į kavą“, – spėliojo prancūzai, prisiminę, kad ir Pirėnų regione galima paragauti panašaus deserto, Lietuvoje paplitusio daug plačiau.

VIDEO: Les 5 bonnes raisons d'aller visiter Vilnius en Lituanie

Turizmo departamento kvietimu France 5 žurnalistė Claire Delattre lankėsi š.m. balandį.

Nuo birželio 14 d. Lietuvoje vieši ir kiti Prancūzijos žurnalistai: Lucas Lahargoue (kelionių žurnalas „Voyager Ici & Ailleurs“), Bérénice Debras (moterų žurnalas „Biba“), Alexandre Psaltopoulos (regioninis dienaraštis „Le Progrès“) ir Jérôme Bourgine (kelionių žurnalas profesionalams „L'Echo Touristique“). Birželio mėn. pabaigoje į Palangą atskrenda žurnalistė Marie Godfrain iš žurnalo „M“ (dienraščio ,,le Monde“ priedas) aprašyti Lietuvos pajūrio.

Nuo vasaros pradžios vyksta ir reklaminė kampanija nacionaliniame Prancūzijos radijuje ,,France Culture“. Visą birželio mėnesį prieš ir po laidos ,,Culture Monde“ (transliuojama nuo pirmadienio iki penktadienio, 11.00-12.00 val.) radijo klausytojai bus kviečiami atvykti į Lietuvą – aplankyti Vilniaus senamiestį ir Baltijos pajūrį. Reklamine kampanija planuojama pasiekti virš pusę milijono klausytojų (560 tūkst.).

Pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvos apgyvendinimo įstaigose bent vienai nakvynei apsistojo 4,5 tūkst. prancūzų, t.y. 10,2 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Viso 2017 m. po Lietuvą keliavo 36,3 tūkst. prancūzų – pagal šį rodiklį Prancūzija yra TOP12 Lietuvos atvykstamojo turizmo rinka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis