Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Real is beautiful“ nuo šiol kvies dovanoti Lietuvos nuotraukas

Po šių metų pradžioje kilusio skandalo, kai pristatant Lietuvą su prekės ženklu „Real is beautiful“ (Tikra yra gražu) buvo naudojamos ne Lietuvoje darytos nuotraukos, šio prekės ženklo kūrėjai siekia surinkti nemokamą Lietuvoje darytų vaizdų archyvą.
Spaudos konferencijos akimirka
Spaudos konferencijos akimirka / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Idėja gimė, kai žvelgėme į problematiką – Lietuva neturi jokios laisvai prieinamos, nemokamos nuotraukų bazės. Žodis „nemokamos“ yra svarbus. Ją sukurti – vėl visas institucinis sudėtingynas: konkursai, biudžetai, tvirtinimai. Todėl taip gimė pilietinė iniciatyva – paimkime ir neatlygintinai padovanokime nuotrauką Lietuvai. Kad ir vieną“, – BNS sakė kūrybinės agentūros „New!“ kūrybos direktorius Tomas Ramanauskas.

Jo vadovaujama agentūra pernai sukūrė prekės ženklą ir turizmo koncepciją „Real is beautiful“, ją Turizmo departamentas naudoja pristatyti Lietuvai.

Šių metų pradžioje paaiškėjus, kad socialiniuose tinkluose oficialioje paskyroje su šiuo šūkiu Lietuva reklamuota užsienyje darytomis nuotraukomis, iš pareigų pasitraukė tuometinė Turizmo departamento vadovė, o „Facebook“ pasirodė ironiški įrašai, kuriuose pasaulinio garso objektai pristatomi kaip Lietuvos vietos, naudojant grotažymę #realisbeautiful.

T.Ramanauskas sako nemanantis, kad tuomet už turinį socialiniuose tinkluose atsakingų įmonių padaryta klaida buvo verta tokio skandalo. Jis pabrėžė, kad pati koncepcija iki šio skandalo ir vėliau veikė sėkmingai.

„Bet man daug labiau rūpi ne atsigręžti atgal, o žiūrėti, kas vyks toliau. Todėl ir norisi kurti, o ne skųstis ir teisti. Turizmo departamentas geranoriškai palaikė šią mūsų iniciatyvą ir net užsiminė apie pagalbą sklaida, kad dovanotos žmonių nuotraukos pasiektų kuo platesnę užsienio auditoriją“, – sakė kūrybinės agentūros vadovas.

Jo teigimu, geriausias būdas kokybiškai ir patraukliai pristatyti Lietuvą pasauliui būtų bendradarbiavimas tarp valstybinių institucijų ir privačių iniciatyvų kūrėjų.

„Mes šiuo projektu bandėme išlaikyti tą pačią centrinę idėją apie tikro grožio vertinimą, tik parinkome tam savą pavidalą. Ateity būtų sveikintina matyti Turizmo departamentą, užduodantį strateginį toną, ir pavienius komunikatorius, skleidžiančius savas žinias, atliepiančius valstybės viešinimo strategiją, žinutę“, – sakė T.Ramanauskas.

Svetainė realisbeautiful.lt orientuota pirmiausia į fotografus mėgėjus. Nuotraukas į svetainę įkelti gali visi norintieji, jas prieš publikuojant viešai peržiūrės moderatorius. Nuotraukos iš šio fotobanko gali būti laisvai naudojamos nekomerciniais tikslais. Puslapyje veikia paieška, padedanti rasti tam tikrų vietovių vaizdus pagal angliškus ir lietuviškus raktažodžius.

Ketvirtadienio rytą pradėjusioje veikti svetainėje jau yra dešimtys įvairių autorių nuotraukų iš skirtingų Lietuvos vietovių.

Pasak T.Ramanausko, šios idėjos įgyvendinimas kainavo keliasdešimt eurų – tiek atsiėjo svetainės talpinimas internete. Kitus darbus prie jos prisidėję kūrėjai atliko nemokamai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs