Šeštadienio vakarą Romos merė Virginia Raggi įžiebę pagrindinę Italijos sostinės eglę, kurią remia „Netflix“.
Eglę nušvito 60 tūkst. LED lempučių, ji dekoruota daugiau nei 500 žaisliukų. Skelbiama, kad „Netflix“ ji kainavo 376 tūkst. eurų.
20 metrų medis savaitės pradžioje buvo tapęs pašaipų objektu. Iš šalies šiaurės atgabentai eglei prieš transportavimą buvo nugenėtos didžiosios šakos. Miestiečiai ją bemat pakrikštijo „Spelacchio #2“ (italų kalba šis žodis reiškia „plika“, „nusususi“).
Numeris 2 – nes praėjusių metų Kalėdų eglė buvo tikras fiasko. 2017 m. medis nudžiūvo ir numetė savo spyglius praėjus dviem savaitėms po to, kai buvo pastatytas.
Šiemet už eglės pastatymą atsakinga įmonė gyventojus ramino, kad šakos nors ir buvo nukarpytos dėl logistikos, žaliaskarė įžiebimo ceremoniją atrodys nuostabiai. Ginčytis, matyt, sunku – šeštadienį pristatyta kone idealios formos eglė, išpuošta raudonomis dekoracijomis.