Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Rumunija keičia šalies prekės ženklą: Vampyras prieš muziką

Rumunijos Turizmo plėtros ministerija keičia savo prioritetus. Anksčiau turistus į šalį valdininkai planavo vilioti reklamuodami Vladą Cepešą, Grafo Drakulos prototipą iš Bremo Stokerio romano. Tačiau neseniai valdininkai apsigalvojo ir pagrindiniu šalies prekės ženklu turėtų tapti garsaus rumunų kompozitoriaus George Enescu muzika, skelbia Romanian Business Insider.
Drakulos pilis Transilvanijoje (Rumunija)
Drakulos pilis Transilvanijoje (Rumunija) / Fotolia nuotr.

Rumunijos simboliu, anot valdininkų sprendimo, turėtų tapti muzikinis festivalis, vyksiantis Rumunijoje 2013-ųjų vasarą. Turizmo plėtros ministerija jau sudarė sutartį su festivalio organizatoriais ir šalies Kultūros ministerija.

Teigiama, jog būtent kitų metų muzikos festivalio dėka kompozitorius George Enescu gali tapti naujuoju Rumunijos prekės ženklu ir simboliu.

VIDEO: George Enesco si Poema Romana

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos