Rusija – Turkija: užsakomieji skrydžiai grįžta, bet ar grįš turistai?

Rusijos žiniasklaida neseniai pranešė, kad nuo rugsėjo 2 d. bus atnaujinti užsakomieji skrydžiai iš Rusijos į Turkijos kurortus. Tačiau ar tai sugrąžins į šią anksčiau tarp rusų populiarią atostogų kryptį turistų mases?
Antalijos uostas
Antalijos uostas / 123rf.com

„Birželio 30 d. Rusijos prezidentui panaikinus draudimą šios šalies turistams keliauti į Turkiją, šios šalies poilsiautojai į Turkijos kurortus buvo priversti vykti reguliariųjų skrydžių reisais. Tad visiškai natūralu, jog kitas Rusijos vyriausybės žingsnis turėjo būti užsakomųjų skrydžių atnaujinimas. Tačiau pergalingų turistų ir kelionių organizatorių šūksnių kol kas nesigirdi“, – žinią apie sugrąžintus užsakomuosius skrydžius Rusija-Turkija-Rusija komentuoja kelionių organizatoriaus „Kidy Tour“ direktorius Gvidas Aukštuolis.

Bendrovės „Kidy Tour“ nuotr./Gvidas Aukštuolis
Bendrovės „Kidy Tour“ nuotr./Gvidas Aukštuolis

Pasak jo, pradėti užsakomuosius skrydžius į Turkijos kurortus jau pasiruošusios 15 skrydžių bendrovių visoje Rusijoje. „Tačiau turizmo verslas ypač stipriai veikiamas sezoniškumo, todėl didelio Rusijos turistų antplūdžio rugsėjį ir spalį tikėtis nevertėtų. Didžioji dalis žmonių visame pasaulyje atostogauja vasarą, ypač turintys mokyklinio amžiaus vaikų, todėl staiga suplanuoti skrydį į Turkiją galės turbūt tik nedidelė dalis potencialių keliautojų. Be to, kainos į pamėgtus Turkijos viešbučius kol kas yra gerokai aukštesnės, nei būdavo įprasta.

Panašu, kad atostogautojų srautai iš Rusijos šiemet jau nebe užtvindys Turkijos kurortų, tai teigiamai paveiks ir viešbučių kainas. Jos tegalės keistis tik į mažąją pusę. Beveik nėra abejonių, kad kitų metų turistinis sezonas Turkijoje prasidės „pilnu pajėgumu“, tačiau skaičiuojama, kad pasiekti iki draudimo buvusias pardavimų aukštumas prireiks 2-3 metų.

Visa tai lemia, kad 2016 metų kelionių į Turkiją sezonas spalį pasibaigs ne tik nesvilinančiu klimatu, bet ir neperpildytais viešbučiais bei palankiomis kainomis Lietuvos keliautojams“, – įsitikinęs G.Aukštuolis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis