Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Ryanair“ akcijos bilietams herojus – naujasis JAV prezidentas Donaldas Trumpas

„Niekas nepralenks „Ryanair“ bilietų kainų“ – skelbia naujausia Airijos pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ reklama, pranešanti apie naują akciją bilietams. Daugeliu krypčių šiuo metu siūloma skristi įsigyjant bilietus, kurių kaina prasideda nuo 9,99 Eur.
„Ryanair“ reklama
„Ryanair“ reklama / Ryanair.com nuotr.

Šį pasiūlymą oro bendrovė iliustruoja dviprasmiška reklama, kurios šūkyje išradingai panaudota ką tik išrinkto JAV prezidento Donaldo Trumpo pavardė (žr. nuotrauką):

Ryanair.com nuotr./„Ryanair“ reklama su D.Trumpu
Ryanair.com nuotr./„Ryanair“ reklama su D.Trumpu

Tiesa, šią savaitę „Ryanair“ savo reklamoje jau naudojo ne tik D.Trumpo, bet ir jo priešininkės – taip pat dėl JAV prezidento posto kovojusios Hillary Clinton atvaizdą ir apie savo siūlomą akciją bilietams pranešė interpretuodami turbūt skaudžiausią jos rinkimų kampanijos momentą – laiškų skandalą.

Ryanair.com nuotr./„Ryanair“ reklama su H.Clinton
Ryanair.com nuotr./„Ryanair“ reklama su H.Clinton

Šis „Ryanair“ žingsnis šiek tiek primena neseną istoriją, kai pasinaudodami visą pasaulį sudominusia žinia apie Holivudo aktorių Angelinos Jolie ir Brado Pitto skyrybas savo skrydžius į Los Andželą reklamavo Norvegijos oro bendrovė „Norvegian“.

Scanpix.com/„Twitter“ nuotr. /15min montažas/Norvegijos aviakompanija suskubo pasipelnyti iš „Brangelinos“ skyrybų – reklamojamas skrydis į Los Andželą
„Scanpix“/„Twitter“ nuotr. /15min montažas/Norvegijos aviakompanija suskubo pasipelnyti iš „Brangelinos“ skyrybų – štai taip buvo reklamojamas skrydis į Los Andželą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?