Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Ryanair“ apkvailino žinutė „Twitter“ apie apmokestintą „emocinį keleivio bagažą“

Pastaruoju metu pigių skrydžių kompanija „Ryanair“ stengiasi įrodyti savo klientams, kad juos vertina. Greičiausiai tai ir nulėmė, kad aviakompanijos atstovai operatyviai sureagavo į netikrą „skandalą“, kurį sukėlė britų komikas Ryanas Handas.
Kauno oro uoste
Lėktuvas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Savo socialinio tinklo „Twitter“ paskyroje jis paskelbė naujieną apie tai, kad „Ryanair“ ima mokestį už „emocinį keleivio bagažą“. Savo paskyroje jis parašė tokią žinutę: „Kokia gėda. Oro uoste prie „Ryanair“ registracijos posto verkia moteris, turėjusi papildomai susimokėti už „emocinį bagažą“.

Nesupratę, jog tai pokštas, kompanijos „Ryanair“ atstovai šį įrašą viešai pakomentavo klausdami, kokiame oro uoste tai nutiko. Jų reakcija sukėlė didžiulį atgarsį: pats komikas rašė negalintis patikėti, kad pigių skrydžių bendrovė patikėjo „nekaltu jo juokeliu“ ir kvietė sekėjus dalintis žinia, kaip apsikvailino „Ryanair“. Šiuo įrašu komiko „Twitter“ paskyros sekėjai pasidalino daugiau nei 1 100 kartų, o savo simpatijas, paspausdami „Patinka“, jam atidavė dar 689 žmonės. 

Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ šios situacijos kol kas viešai nekomentuoja. 

R.Hando žinutė Twitter'yje
Komiko R.Hando žinutė Twitter'yje apie netikrą įvykį sulaukė operatyvios pigių skrydžių bendrovės reakcijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos