Savo socialinio tinklo „Twitter“ paskyroje jis paskelbė naujieną apie tai, kad „Ryanair“ ima mokestį už „emocinį keleivio bagažą“. Savo paskyroje jis parašė tokią žinutę: „Kokia gėda. Oro uoste prie „Ryanair“ registracijos posto verkia moteris, turėjusi papildomai susimokėti už „emocinį bagažą“.
Nesupratę, jog tai pokštas, kompanijos „Ryanair“ atstovai šį įrašą viešai pakomentavo klausdami, kokiame oro uoste tai nutiko. Jų reakcija sukėlė didžiulį atgarsį: pats komikas rašė negalintis patikėti, kad pigių skrydžių bendrovė patikėjo „nekaltu jo juokeliu“ ir kvietė sekėjus dalintis žinia, kaip apsikvailino „Ryanair“. Šiuo įrašu komiko „Twitter“ paskyros sekėjai pasidalino daugiau nei 1 100 kartų, o savo simpatijas, paspausdami „Patinka“, jam atidavė dar 689 žmonės.
Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ šios situacijos kol kas viešai nekomentuoja.