„Ryanair“ keičia kompensacijų politiką

Daug kritikos dėl pandemijos metu nekompensuotų skrydžių sulaukusi bendrovė „Ryanair“ įvaizdį bando pagerinti keisdama išlaidų atlyginimo už neįvykusias keliones tvarką.
Ryanair lėktuvas
Ryanair lėktuvas / Aliaus Koroliovo / 15min nuotr.

Airijoje registruota bendrovė pandemijos metu atsisakė mokėti kompensacijas tiems, kurie dėl pandemijos apribojimų negalėjo atvykti į suplanuotus skrydžius, o už neįvykusius skrydžius pasiūlė nemokamus datų keitimus ar kuponus ateities kelionėms.

Taip pasielgusi pigių skrydžių kompanija (ir ne tik ji) jokių teisės aktų nepažeidė, nustatė Konkurencijos ir rinkos reguliavimo tarnyba. Tiesa, jos tyrimas atskleidė, kad kompensacijas per kreditines korteles išsireikalavę žmonės atsidūrė bendrovės „juoduosiuose sąrašuose“, dėl to jiems ateityje gali kilti keblumų keliaujant su „Ryanair“.

Bendrovė iki šio save pristatė kaip oro linijas, kurios „pinigų negrąžina“.

Spalio 28-ąją kompanija pranešė, kad nuo šiol požiūris į klientus bus kitoks ir keičiama kompensacijų už neįvykusius ar vėluojančius skrydžius politika.

„Ryanair“ paskelbė, kad kompensacijos bus išmokamos per 5 darbo dienas.

Iš esmės tai – rinkodarinis triukas, mat ši prievolė skrydžių bendrovėms galiojo ir iki šiol, pagrindinis skirtumas – Europos Sąjungos teisė bendroves įpareigoja tai padaryti per 7 dienas.

Tai jau ne pirmas „Ryanair“ bandymas taisyti įvaizdį. 2013 metais jos vadovas Michaelis O’Leary pripažino, jog bendrovės sprendimai gali nervinti žmones ir reikėtų liautis tai daryti.

Ar ši užduotis jiems pavyko – klausimas. Nors „Ryanair“ sprendimai tarp keleivių ir toliau kelia dis diskusijas bei nepasitenkinimą, bendrovė išlieka didžiausiomis ir populiariausiomis oro linijomis Europoje, ji visada turi kuo staikirsti – jų skrydžiai yra pigūs, o lėktuvai – punktualūs.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų