Kaip teigiama bendrovės išplatintame pranešime, bendrovė siūlo nukentėjusiems žada kompensuoti atšauktų skrydžių bilietų kainą arba pasiūlyti alternatyvius skrydžius bendrovės orlaiviais.
Planas A – kompensuoti bilietų kainą
Už neįvykusį skrydį bendrovė žada kompensuoti bilietų kainą. Jeigu klientas dėl neįvykusio skrydžio pirmyn, negalėjo pasinaudoti ir grįžimo bilietais, jam bus grąžinti pinigai ir už grįžimui skirtus bilietus.
Alternatyvūs skrydžiai
„Ryanair“ taip pat pasiūlys nukentėjusiems klientams kitą galimybę:
pirmiausia tokie klientai turėtų pasirinkti galimą bendrovės skrydį ta pačia kryptimi; šiuo atveju neįmanoma rinktis skrydžio tą pačią dieną arba kitą dieną po to, kai buvo atšauktas skrydis.
Taip pat klientai, negalintys išskristi ar atskristi iš/į vieno(-ą) oro uosto(-ą), bus perkelti į kitą. Pavyzdžiui, Lutono arba Gatwicko vietoj Stanstedo oro uosto. Tokiu atveju vėlgi nebus galima rinktis skrydžio tą pačią arba kitą dieną.
Taip pat bendrovė žada pasiūlyti skrydžius su partnerių oro linijų, tarp kurių „Easyjet“, „Jet2“, „Cityjet“, „Aer Lingus“, „Norwegian“ arba „Eurowings“, lėktuvais. Vis dėlto šių skrydžių pasirinkimas tą pačią ar kitą dieną po atšaukto skrydžio taip pat bus negalimas.
Taip pat bendrovė žada pasiūlyti keliauti alternatyviu būdu: traukiniu, autobusu, nuomotu automobiliu.
„Apgailestaujame dar kartą už nepatogumus ir sutrikimus, kurių patyrė mūsų klientai. Per pastarąją savaitę mes grąžinome pinigus/pakeitėme bilietus daugiau kaip 97 proc. dėl rugsėjo 18 d. atšauktų skrydžių nukentėjusių klientų. Šią savaitę mes grąžinome pinigus/pakeitėme bilietus daugiau kaip 90 proc. iš 400 tūkst. klientų, kurie nukentėjo 27 d.“, – teigė „Ryanair“ atstovas.
Bendrovė taip pat žada papildomai suteikti 40 eurų vertės čekius bilietui į vieną pusę arba 80 eurų čekius bilietams į abi puses kelionėms spalį-kovą.