„Ryanair“ vietoje Barselonos britus nuskraidino į Kauną: jie liejo ašaras ir tai vadino košmaru

47-ojo gimtadienio proga Andrew Gore'as laukė malonios šventės – kartu su žmona Victoria ir dar 10 žmonių išskristi savaitės laiko atostogų į Ispanijos Kosta Bravos pakrantę. Tačiau Bristolio oro uoste (JK) įvykus neįprastai painiavai, pora iš Mountain Ash Pietų Velse buvo įsodinta ne į tą „Ryanair“ lėktuvą – toli nuo savo šeimos ir draugų. Nors jų įlaipinimo bilietuose buvo nurodyta Barselona, jie buvo nuskraidinti į Kauną Lietuvoje, rašoma „The Independent“.
„Ryanair“ vietoje Barselonos britus nuskraidino į Kauną
„Ryanair“ vietoje Barselonos britus nuskraidino į Kauną / „15min“ fotomontažas

Kad pasiektų numatytą kelionės tikslą, jiems teko įveikti 150 mylių (241 km) kelionę „Uber“ per tarptautinę sieną į Rygą Latvijoje ir 1400 mylių (2253 km) skrydį į Ispaniją.

„Buvau sutrikusi ir išsigandusi. Nenustojau verkti, – pasakojo V.Gore. – Tai buvo baisiausias mano košmaras.“

Shutterstock nuotr. / „Ryanair“ lėktuvas
Shutterstock nuotr. / „Ryanair“ lėktuvas

47 metų Andrew ir Victoria Gore'ai viską darė teisingai. Jie užsisakė atostogų paketą iš Sunshine.co.uk, kuris savaitei kainavo daugiau nei 1500 svarų sterlingų (apie 1780 eurų). Į pasiūlymą buvo įtraukti skrydžiai iš Bristolio į Barseloną „Ryanair“ lėktuvu.

Kadangi Andrew yra su amputuota galūne, o Victoria – autistė, jie užsisakė specialią pagalbą Bristolio oro uoste ir laiku atvyko į skrydį gegužės 25 d., šeštadienį, 8.15 val. ryto.

Ponia V.Gore sakė: „Esame daug kartų išvykę ir visada turėjome specialią pagalbą, todėl mums tai nebuvo naujiena. Mikroautobusas mus nuvežė prie „Ryanair“ lėktuvo, jie patikrino mūsų įlaipinimo kortelę ir įleido į lėktuvą.“

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr. / Kauno oro uostas
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr. / Kauno oro uostas

Pirminio skrydžio metu porai buvo paskirtos atskiros vietos. Ponia Gore sakė: „Paklausiau skrydžio palydovės, ar galėtume sėdėti kartu, nes bijau skristi. Ji dar kartą patikrino mūsų įlaipinimo taloną ir pasodino mus į antrą eilę.“

Jie buvo įsodinti ne į tą lėktuvą, o jų šeima, kuri neturėjo specialios pagalbos, įsėdo į tinkamą lėktuvą.

„Mes nematėme, kad mūsų šeima įlipo, todėl paklausėme, ar jie įlipo, ir buvome patikinti, kad taip, – pasakojo V.Gore.

– „Boeing 737“ pakilo į 1400 mylių (2253 km) kelionę į Kauną. Išgėrėme porą gėrimų, tada nuėjome miegoti, nes anksti atsikėlėme. Kai nusileidome, buvo labai aišku, kad esame Lietuvoje.“

Jie įspėjo įgulą, o kapitonas, pasak V.Gore, buvo „įsiutęs“, kai sužinojo, kas nutiko. Jis nurodė personalui pasirūpinti jų priežiūra ir tolimesniu pervežimu.

Shutterstock nuotr. / „Ryanair“ lėktuve
Shutterstock nuotr. / „Ryanair“ lėktuve

Kadangi tiesioginių skrydžių iš Kauno į Barseloną nebuvo, antžeminis personalas užsakė jiems kitos dienos skrydį iš Rygos. Jiems taip pat buvo paskirtas viešbutis ir „Uber“, kuris juos ten nuveš.

Kitą dieną jie išskrido į Barseloną ir buvo nuvežti į viešbutį Kosta Bravos pakrantėje.

Tačiau jie neturėjo bagažo: jis buvo išimtas iš skrydžio Bristolis–Barselona, kai jie ne dėl savo kaltės neįlipo į lėktuvą. Galiausiai bagažas buvo atvežtas po dviejų dienų.

Andrew ir Victoria dabar grįžo į Pietų Velsą. „Esu girdėjęs, kad lagaminai nukeliauja ne ten, kur reikia“, bet ne žmonės. Šiais laikais yra tiek daug patikrinimų. Kaip tai galėjo nutikti?

„Jie tiek daug kartų žiūrėjo į mūsų įlaipinimo korteles. Tai neįtikėtina.“

„The Independent“ susisiekė su „Ryanair“, kuri dėl incidento apkaltino specialią pagalbą oro uoste teikiančią bendrovę ABM.

„Šie keleiviai užsisakė specialią pagalbą šiam skrydžiui iš Bristolio į Barseloną (gegužės 25 d.), tačiau ABM agentai juos įlaipino ne į tą skrydį į Kauną, nors prie vartų buvo aiškiai nurodyta skrydžio kryptis, – sakė atstovas spaudai.

– Atvykę į Kauno oro uostą šie keleiviai pranešė įgulai, kad jie skrido ne tuo reisu, ir „Ryanair“ nedelsdama pasirūpino, kad abu keleiviai būtų perkelti į kitą laisvą skrydį į Barseloną, kuris turėjo išvykti iš Rygos oro uosto kitą rytą (gegužės 26 d.).

Kadangi šie keleiviai neįsėdo į skrydį į Barseloną, jų krepšiai buvo išimti iš orlaivio laikantis standartinių saugos procedūrų. Supratus, kad šie keleiviai buvo nukreipti netinkamu maršrutu ir buvo perskraidinti į Barseloną, jų bagažai buvo skubiai nugabenti iš Bristolio oro uosto į Barseloną.

Nuoširdžiai atsiprašome šių keleivių už nepatogumus, patirtus dėl ABM klaidos, ir patikiname, kad Bristolio oro uostas jiems išmokės visą kompensaciją.“

123RF.com nuotr. / „Ryanair“ lėktuvas
123RF.com nuotr. / „Ryanair“ lėktuvas

Bristolio oro uosto atstovas spaudai sakė:

„Dirbome su savo verslo partneriais, kad ištirtume šį incidentą. Prieš įlipdami į orlaivį, visi klientai patikrina savo kelionės dokumentus oro linijų bendrovėje arba antžeminio aptarnavimo agentūroje. Nuo tada, kai buvo informuotas apie šią problemą, Bristolio oro uostas bendradarbiavo su mūsų oro linijų aptarnavimo agentu ir specialiosios pagalbos teikėju, kad ištirtų aplinkybes ir įdiegtų patobulinimų ateičiai.

Susisieksime su klientais ir pateiksime informaciją, kad jų skundas būtų nukreiptas tinkamam verslo partneriui ir išspręstas.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis