Rygos atstovai Vilniuje domėjosi turistų ir investicijų pritraukimo patirtimi

Vilniuje apsilankę Rygos tarptautinės miesto plėtros agentūros „Live Riga“ atstovai sėmėsi patirties, kaip efektyviau pritraukti turistus ir investicijas. Prieš metus atnaujintai agentūrai „Live Riga“ iškelti panašūs tikslai kaip ir Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūrai „Go Vilnius“ – didinti miesto tarptautinį konkurencingumą investicijų ir turizmo srityse, rašoma pranešime spaudai.
Oro balionai Vilniuje
Oro balionai Vilniuje / „Go Vilnius“ nuotr.

Neseniai pristačiusi atnaujintą Latvijos sostinės prekės ženklą, agentūra „Live Riga“ aktyviai stiprina Rygos tarptautinį pozicionavimą, ieško naujų galimybių ir idėjų. Nuo kitų metų Rygoje planuojama įvesti turisto rinkliavą, kuri Vilniuje renkama jau nuo 2018-ųjų, tad latviai domėjosi Lietuvos sostinės patirtimi, kaip efektyviai administruoti ir tikslingai investuoti šias lėšas.

Atslūgus pandemijai abiejuose sostinėse atsigauna atvykstamasis turizmas. Statistika rodo, kad išaugo abipusiai turistų srautai tarp Lietuvos ir Latvijos. Per šiuos metus Vilniuje jau apsilankė beveik 23 tūkst. latvių – 75 procentai, lyginant su ikipandeminiu lygiu, kai buvo fiksuojami rekordiniai turistų skaičiai. Rygoje lietuvių turistai tapo antra gausiausia grupe: šiemet jau apsilankė daugiau kaip 38 tūkst. turistų iš Lietuvos ir tai yra 77 procentai, lyginant su ikipandeminiu laikotarpiu. Būdamos patrauklios kelionių kryptys kaimynams, Ryga ir Vilnius dažnai patenka į vieną maršrutą keliautojams iš kitų šalių.

123RF.com nuotr. / Vilnius
123RF.com nuotr. / Vilnius

„Europos turistai dažnai apsilanko ir Vilniuje, ir Rygoje, todėl mums prasminga palaikyti glaudžius ryšius su kolegomis Rygoje, koordinuotis ir kartu stiprinti viso regiono tarptautinį žinomumą ir patrauklumą, juolab ir bendrą įvaizdį kartais efektyviau galime kurti apjungus jėgas, pavyzdžiui, parodant pasauliui, kad Baltijos šalių regionas yra saugus keliautojams“, – sakė agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.

Rygos atstovai ne tik gilinosi į Vilniaus turizmo ir investicijų pritraukimo patirtį, bet ir aplankė Vilniaus turistų traukos taškus – Lukiškių kalėjimą 2.0, Užupį ir kitas turistų pamėgtas sostinės vietas. „Live Riga“ darbuotojai taip pat susitiko su Vilniaus kino biuro atstovais bei sėmėsi patirties Vilniaus turizmo informacijos centre.

„Nors esame artimi kaimynai, Ryga ir Vilnius yra labai skirtingos sostinės. Pavyzdžiui, vienas iš unikalių Vilniaus atributų, atpažįstamų tarptautiniu mastu, yra virš miesto skriejantys spalvingi oro balionai. Turiu pripažinti, kad kiek pavydime Vilniui galimybės pasiūlyti turistams tokią patirtį bei paversti ją savo miesto vizitine kortele“, – sakė Ieva Lasmane, „Live Riga“ turizmo departamento vadovė. Pasak jos, Ryga užsienio auditorijoms dažniausiai pristatoma per istorinę architektūrą, gamtą, kultūrą bei miesto ir kulinarines patirtis.

„Go Vilnius“ nuotr. / „Live Riga“ atstovės lankėsi Lukiškių kalėjime 2.0
„Go Vilnius“ nuotr. / „Live Riga“ atstovės lankėsi Lukiškių kalėjime 2.0

Latvijos kelionių agentų ir operatorių asociacijos viceprezidentas Vladislavs Korjagins sako, kad kiekvienas kraštas turi savo unikalių traukos objektų ir patirčių, dėl kurių turistai atvažiuoja, pavyzdžiui, Latvijoje tai – Siguldos bobslėjaus trasa, o Vilniuje – be abejonės – oro balionai.

„Oro balionai, vienu iš jų ir aš esu skridęs vos prieš savaitę, – yra išskirtinė vizitinė Vilniaus kortelė jau daugelį metų. Ir tai ne tik išskirtinė pramoga, tai nepakartojamas vaizdas – nėra jokios kitos Europos sostinės, kur būdamas pačiame miesto centre, pakėlęs akis gali stebėti plaukiančius danguje margaspalvius oro balionus – tai miestui priduoda ypatingą atmosferą“, – sako V.Korjagins.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis